söndag, juni 05, 2011

Ska bara ...

Nu har jag gjort det jag fasat för ett tag. Jag har besökt det nya, gigantiska IKEA-varuhuset i grannstaden. Och det gick över förväntan! Det var så stort att det inte var trångt. Och välplanerat var det.
Så jag kom hem, inte bara med de två bokhyllorna som jag hade tänkt mig, utan även med diverse andra saker.
Nu var det i och för sig inte de hyllorna som jag sett ut innan, utan jag hittade andra som var både finare och billigare. Och det gör ju inget!
Det värsta återstår dock, att försöka få dessa platta paket att anta formen av två bokhyllor!

Nå, skam den som ger sig! Nu skrider jag till verket. Om en stund. Kanske ....ska bara .....

9 kommentarer:

Znogge sa...

Montering av bokhyllor kräver att man laddar mentalt!

Lycka till.

Kram

4U2 sa...

Nackdelen med Ikea möbler ...

Lisbeth sa...

Hoppsan då blir det ett blogguppehåll på en vecka eller så.
Inte lätt det där med Ikea.
Vad jag blir glad att det var en positiv upplevelse med Ikea. Blir så mycket roligare att inreda när allt känns lätt.
Kram

Susjos sa...

Ojdå,hoppas du överlever monteringen...kan ta tid...:)

Gunnar Deckare sa...

Då återstår det väl bara att fylla hyllorna med bra böcker?

IKEA är kul men kan göra vem som helst matt. Av nån anledning brukar alla andra Karlstad vara där samtidigt med oss. Verkar det som...

Kim sa...

Lycka till nu.
Du klarar det med glans och fort går det! Jag bara vet det.

Jenny sa...

IKEA...tålamodsprövande men ändå såååå kul!
Och att man skulle komma hem med för många grejer därifrån!?!?! Tssss...har väl aaaaldrig hänt!?!?
Typ... Hahaha!!

Kram på dej och lycka till med byggandet!
Jenny

Tankar vid midnatt sa...

Lycka till!

Ejsans sa...

Det är klart att du ska bara... det måste man göra. Jag är likadan. Nu har du ju grejerna på plats och de finns kvar, så en dag så.


Och vad stor din lilla vovve blivit, Kezzi? var det så.

Kram