fredag, mars 25, 2011

Bildlös

Alltså, jag vet inte om det är jag eller bloggen som är dum. Förmodligen jag. Men det går inte att lägga ut bilder här längre. Jag klickar som vanligt på den lilla rutan ovan, där det står "lägg till bild", men inget händer! Tips någon??

Något som inte är så dumt, är att det finns en chans att katten faktiskt har blivit snällare efter inköpet av doftämnet. Jag har inte blivit biten på två dagar! Kan det verkligen vara sant att det funkar? Att han har blivit en rar och harmonisk katt, som inte längre ser matte som en fet råtta, som måste förgöras.
Ja, man kan ju alltid hoppas!

Nu ska den feta råttan snart styra upp sig och gå ut på lokal, med de två panchisvänninorna.
God kväll alla!

6 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Kanske bara ett tillfälligt problem i Blogger? Här gck det så trögt i Blogger att jag gav upp. Ha det så trevligt ikväll!

Eleonor sa...

Åhh!! Ha det så kul i natten!!!
skönt med katten!! :)
Hoppas nu det funkar att lägga upp bilder för vi vill ju se!!! partybilder!! :)
Massor med kramar och ha det så kul!! :)

4U2 sa...

Ha,ha en fet råtta? Hoppas du får en trevlig kväll!

lisbeth sa...

Härligt med katten Ha så kul ikväll

Cici sa...

Troligen bara ett tilllfälligt fel med bildinläggen. Håller tummarna föra att kissen påverkas till det bättre.

Susjos sa...

Hoppas det är ett tillfälligt problem med bildinlägg,ibland går det lite segt.
Fniss..va då fet råtta??? Hoppas du har en hejdundrande kväll!
Och håller tummarna med luktagott grejset för Isai!!