tisdag, maj 12, 2009

Snälla, snälla

Här har intagits både KanJang och hett vatten, samt Bisolvon och ayurvediskt uppiggande the. En förkylning är nämligen i antågande. Och det finns ingen tid för något sånt. På torsdag har jag ett viktigt besök hos ögonläkaren och helgen som kommer är min jobbarhelg.
Så de här förkylningsvirusen uppmanas att omgående lämna sitt nya tillhåll. De är inte önskvärda.

Min vurm för ayurveda, håller ju som ni förstår, fortfarande i sig. En väldigt positiv sak är att min personlighetstyp, "kapha", är den enda som får dricka kaffe obehindrat. Vi "kaphor" är så slöa av oss, att vi behöver koffeinet för att inte sova för jämnan.

Min hängivenhet när det gäller Madrugadas musik, har inte heller minskat. Tvärtom, den spelas både bittida och sent. Jag bara älskar rösten!

Det verkar som om en och annan av bloggvännerna har varit i närkontakt med diverse ufon! En del påstår till och med att de själva är ufon. Intressant!
Snälla ni, nästa gång när ni blir kidnappade och bortförda av ett rymdskepp, kan ni väl be att de hämtar mig också? För jag kan tycka att det är lite orättvist, att jag som verkligen vill tro på deras förekomst, ännu inte har fått något bevis för att de existerar.

3 kommentarer:

akajos sa...

D-vitamin, te med ingefära och LactoVital.

Storarvid sa...

Prova vila när virus är i antågande....
O ufon? tjaa det både finns... och.. INTE finns.
Man kan känna sig som ett ibland ;-)

Pia sa...

Jag lovar säga till nästa gång jag sticker i väg med ett ufo.. men tänk på att det obehagligt att flyga när man är förkyld!! ;o)