torsdag, juli 09, 2009

På TV


Nu är det Ernst-time!

7 kommentarer:

Znogge sa...

Det kommer jag nog att missa. Lite annat på gång... Men ha en trevlig stund!

Ejsans sa...

t program med honom.
Här hoppade texten bort. Vad mystiskt.
Menar du han fixaren Kirsch... någonting. Har aldrig sett något program med honom

Hoppas det är bra. Själv sitter jag här med TVn på bredvid. Men tittar inte, men det är inte han ser jag när jag kastar ett getöga. Fel kanal också tror jag. Han är väl på 4an. Jag läser om programmen.

Hoppas du har det bra.
Kram

Åsa! sa...

Ernst, det är killen det:)

Bibban sa...

Jag vet inte vad det är med Ernst...men min man gillar inte honom..men jag tycker han e skitmysig..kanske därför !hehehe
Kram Bibban

Bitte sa...

Vet inte vad det är för program,hänger inte med ;)

Pinglan sa...

Hihi, Ernst ja... Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Veiken sa...

Vilken bild.Ernst, han med torpet? Ha en fin fredagskväll! Kram