tisdag, december 15, 2009

Svar från anonym

Anonym sa...

hejsan Imse,
heter egentligen Igor Lesjakov, går i femman och lär mig svenska från och med september, spelar fotboll, lyssnar bla på Ranarim och ngt vikingarock.
jag tror jag tar på mig gula trosor med tre kronor på rumpan, på huvudet sätter jag en blond peruk med stora horn. Sen ska jag spränga runt kring midsommarsstången och ropa typ Bevara Sverige Svenskt! Ut med jävla invandrare! Döda ryssjävlarna! och känna mig som en riktig svenne.

15 december 2009 16.15


Ja, du anonym, jag förstår att du är ett barn. Och du gör ju som du vill. Lycka till!

Radera

12 kommentarer:

kloktok sa...

Ja, den anonymiteten får verkligen folk att bete sig synnerligen primitivt... Konstigt att de anonyma kan veta så mycket om bloggarens personliga egenskaper och uppfattningar när de "bara" av misstag råkar snubbla in på ens blogg... Fascinerande!
Men fegt att inte våga stå för sin åsikt under ett nic åtminstone!
Så tycker jag och det står jag för!
HA det gott Imse!
Fridens & kram

Monica sa...

blir så trött på sånt ,man måste ibland ha lite humor, och som sagt varför ska man vara anonym

Polargrevinnan sa...

När man skriver anonymt kan man skriva vad som helst. Det kan vara så att man bara vill provocera, bäst är att inte ge det för stort utrymme.
Ha det så bra.
Kram Viola

Gunnar sa...

Håller med Polargrevinnan...det handlar om att provocera.

i-)

Eva sa...

...går i femman..hm..då är man typ 11 år..hm..
Ett ungt språkgeni minsann som dessutom redan lärt sig ta seden dit han kommit. För visst gör vi inget annat än spränger midsommarstänger iklädda gula trosor till musiken från Vikingarna??

Äh vad tråkigt det är med humorbefriade människor!

Znogge sa...

Anonymitet gör av någon anledning många väldigt frispråkiga. Att våga stå för sin åsikt, det är däremot modigt!

UnderCover sa...

Ja vad säger man
Suck!

Anonym sa...

Man får väl anta a vårt "unge språkgeni" har aldrig varit i Sverige, utan uppenbarligen sett Tingeling, helst på YouTube, därifrån härstammar "gula trosor" i hans svar.

Sarah sa...

Men Gud, så fånigt!! Jaja, ganska kul ändå ;) Men fånigt.... Kraaam!

Anonym sa...

Tänk att fånigheter kan få oss att reagera i alla fall...
Kram Anna

Pia sa...

Vad man än skriver om så kan det feltolkas av den som VILL feltolka det!! Oavsett om det handlar om humor, ironi etc. Det är väl därför en lagtext ser ut som den gör. Sida upp och sida ner för att eliminera ALLA kryphål!!
(Sen att jag kan tycka att många av våra uråldriga lagar borde revideras snart.. ja det är en helt annan diskussion!).

Anonym sa...

kloktok: vad gäller mitt beteende, det bara speglar erat beteende. som en ryss förstår jag överhuvudtaget inte hur fattigdom och ålderdom kan i princip betraktas såsom hånobjekt. vore ni galna fjortisar alla ni som skriver i denna blogg, men ni är ju vuxna tanter och onklar.

Polargrevinnan: undrar vem och av vilken anledning jag provocerar

Ystrasystra: Vikingarna spelar dansband, min mamma lyssnar på, som exempel på vikingarock kan man nämna Midgårds Söner och TÝR.

karidola: visst har jag sett Tingeling, väldigt spännande

och hörni alla snälla, jag är ingen invandrare, jag lever i Moskva.
Välkomna nån gång.

Mvh,

Igor Lesjakov, aka Lesjik