tisdag, mars 24, 2009

"Imse är" och en underbar liten film om får

Jag hittade en väldigt rolig utmaning, när jag tumlade runt i bloggvärlden. Tyvärr kommer jag inte ihåg var jag fann den.
Så här går det till: Du ska googla ditt namn och ordet är, inom citattecken. Skriv ner de fem första meningarna som du får upp.

1. Imse är farligast i världen.
2. Imse är imresistenta och upplevs som helt integrerad i din kakelvägg.
3. Imse är en svensktillverkad produkt, helt anpassad till befintlig internet- och nätverksteknik.
4. Imse är dock en mönsterpatient, som tar sin vila med upphöjd ro.
5. Imse är dock minst sagt stencool, hon kan bli skrämd ibland, men som regel tar hon bara ett litet skutt till sidan eller tvärnitar och tittar lite...

Dagens sanning, eller hur? Hahaha!

Ett annat roligt tidsfördriv, är att titta på den här underbara lilla filmsnutten. Men ni måste titta ända till slutet.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Den var kul och jag har inte sett den varianten förut.Jag skall testa lite senare på vad Gunnar är....
i-)

Anonym sa...

"Nisse är", fick följande först fem;
1. Nisse är verklig
2. Nisse är bara en i mängden
3. Nisse är till salu
4. Nisse är fetast i Gagnef
5. Nisse är död

Jaha, så var det med det...

Kramar!

Anonym sa...

Visst var den skojig! Jag gjorde den för ett tag sen... Det var ganska intessant!
Ha en toppen kväll! kram anna

Anonym sa...

Punkt fem var verkligen bra!

Kram!

Ejsans sa...

Inte mycket av värde med mitt namn. Bara att det är norskt och sedan är jag 67 och ligger på geriatriskt klinik.
Nej, jag får byta namn.

Den filmen fanns med på mobilskivan jag har, Har faktiskt lagt upp den. Men inte på AB.

Skynda långsamt säger du? Ja där fick jag mig en tankeställare. Går inte in på det här.Men tålamod är inte min starka sida.
Men dina ord fick mig att vakna upp. Tack för det.

Kram

Anonym sa...

Haha, det verkar vara en kul utmaning. Ha en fin dag!

Hälsningar!

Anonym sa...

Deckare är;
- mesarna
- vuxen
- populärast i sommar
- poppis
- jag
Det sista stämmer ju helt perfekt.
i-)

Anonym sa...

Haha, en sån härlig och intressant person du är:)

Anonym sa...

den var kul

Katinka sa...

Haha, vilken rolig utmaning! Tar kanske efter den. Fick mig ett gott skratt nu...

Anonym sa...

Haha...vad kul! Det måste jag kolla!

Kram :)

Storarvid sa...

HAHAHA!!
Jag måste vara en djäkla trevlig typ.....
"Jonas Är" blir VÄLDIGT smickrande....
1. Jonas är fantastiskt bra
2. Jonas är hockeyspelaren med vind i seglen
3.Jonas är inget stolpskott
4.Jonas är en "Kvinnokarl"
5. Jonas är rena lottovinsten....
HAHAHA en sak är säker, det är inte mig de skriver om....
Tack för tippset

Anonym sa...

Kul - ska testa. Sedan beror det på vilken sökmotor man använder det kan bli så otroligt olika resultat.

/Margareta G