söndag, november 29, 2009

Vill ni?


Bild Jan Stenmark

Nu är konserten avklarad och jag tror att den gick bra. Man hör inte själv hur det låter, när man står mitt i kören och sjunger. Men det verkade som om publiken uppskattade framförandet.
Jag blev i alla fall laddad med positiv energi, inför den kommande arbetsveckan.

Hörni Bloggisar, skulle ni vilja gästblogga hos mig? Bloggen behöver förnyas och handla mindre om körsång, ångest och hundlängtan. Jag kommer att bjuda in er alla, så håll utkik i era kommentarsfält.
Ni bestämmer själva om inläggen ska vara långa eller korta. Om det ska vara bilder eller text.
Allt är tillåtet, utom rasism och kränkningar.
När ni får frågan från mig och vill ställa upp på de här tokerierna, så kan ni gå in på min profil och leta upp min mailadress, som ni ska skicka inläggen till.
Hoppas att ni är med mig!

28 kommentarer:

Znogge sa...

Låter spännande!

messan sa...

Dom är underbara för oss med kalla tassar:)I regn är dom mindre bra...har testat, gick inget vidare.
Vilken bra idé!
Ha en bra kväll!

messan sa...

Ja, jättegärna! Vad kul! Tack så mycket:)! Oj, vad ska jag skriva om då... Får nog ta och skaka igång mina hjärnceller...de som finns kvar:).
Kram och stort tack igen

fashionhaggan sa...

vilken kul ide! jag väntar med spänning, men det är bra om du ger en hint om lämpligt ämne!

Osloskånskan sa...

Skulle så oändligt gärna hört dej sjunga idag!

UnderCover sa...

Kan tänka mej att det är attans maffigt att delta i en kör...

Tack för inbjudan. Måste få fundera lite på om jag går i land med det...
*återkommer i frågan* :o)

Lenas Värkstad sa...

Håller med Znogge, fast jag vet då inte om mitt inlägg skulle vara så upplyftande precis...

Bibban sa...

Hej Imse, men oj vilken rolig ide...hmm nu kan jag inte sova;))
Kram

Nonna sa...

Det är klart man ska försöka va med på det - om jag kan tillföra något positivt för nån annan så är jag så klart med!
Tack för din fina blogg som speglar livet - ingen har sol hela tiden alla dagar men det gäller att se de solglimtar som tittar in!
Kram Nonna

kloktok sa...

Okej! Ska bara komma på ett inlägg:)
Får fundera lite, så återkommer jag om nån dag eller så! Ok?
Ha en bra dag. Kram

Pinglan sa...

Kul idé om att låta andra bloggare gästblogga hos dig!
Önskar dig en fin start på nya veckan!

Kram!

Bibban sa...

Hej Imse.Tack för inbjudan, ska samla ihop mig lite, så gästbloggar jag gärna. Ska ta mig en funderare när jag bakar idag så får vi se om jag klarar detta uppdrag;))
Kram och ha en bra dag
Bibban

sorenolsson sa...

Varför inte?

:o)

Daniel sa...

Låter spännande!

Kan gänra plia ihop nåt!

H C Barregren sa...

Vänta bara... Jag ska nog slänga ihop nåt om körtrång, ångrester och och hudlängtan åt dig :-)

Åsa! sa...

Det låter spännande värre!

Veiken sa...

Jag återkommer. Ska landa lite i stressen först. Kram

Maggan sa...

Nu satte du myror i skallen på mig, får fundera lite på vad jag kan tänkas skriva.
Kram Maggan livsglimtar

Osloskånskan sa...

Tack för bloggeriförtroendet! Men jag måste se några andra först, det bidde alldeles blankt i bollen när jag tänkte på det!

messan sa...

Musik är örongodis för öronen! Ja, vi är nog dåliga på att ta emot beröm också.
Sov gott!
kramar

Anonym sa...

Åh det låter spännande att bjuda in gästbloggare...
Önskar dig en trevlig vecka!
Kram Anna

Eva sa...

Jeesuuus, himmel och pannkaka, Imse! Jag känner mig hedrad...kan jag göra det när som helst, eller finns det en deadline??

Susjos sa...

Ja! va spännande! :)

Anonym sa...

Jag är med!
Nåt särskilt tema?

trollpackan sa...

Såklart att vi är "på"!
Bara att höra av dig så skriver jag några rader!;)
Låter kul!
kramen

Anonym sa...

Ops... Det vore en ära att få gästblogga... Men hur ska jag göra... Nu måste du guida mig...
Kram Anna

Storarvid sa...

Tack, mer än gärna. Jag skriver något och skickar till din mejl. TAckar så hjärtligt för erbjudanet. Text kommer.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Jag har skickat ett mail till dig, bättre sent än aldrig men jag har tyvärr inte varit vid datorn denna vecka heller.