tisdag, november 24, 2009

Bloggiskärlek



Vad skulle man göra om man inte hade så goa bloggisar? Ja, man skulle i alla fall inte kunna bjuda på så goda tårtor och duka så fint med Stig Lindbergsmönstrad handduk, som duk.
Duktipset kommer från Helenas blogg. Som har massor med häftiga retrotips.
Mandelmassetårtan skrev jag om igår. Och äppelkakereceptet har jag hittat hos Livsglimtar.

Ni alla bloggvänner har kommit att betyda oerhört mycket, inte bara när det gäller praktiska tips, utan ni känns som vänner som finns där i vått som torrt.
Ni är värdefulla och unika, tänk på det.

14 kommentarer:

Bibban sa...

Jag känner precis samma sak;)) puss på dig

Susjos sa...

Och DU med!
Vilka tårtor!!! Mums ,måste kolla in receptet!
Kram ♥

Osloskånskan sa...

Så gulligt, kram!

UllaJohanna sa...

Visst är det härligt med alla som läser och kommenterar och BRYR SIG OM!!!
Det är värt en himla massa det!!!

Trollpackan sa...

Det ser väldigt trevligt ut! För att inte tala om gott!*dreglar*
Jag kvastar över en sväng och kollar om det blev något över;)

Åsa! sa...

Men visst är det så, det finns mycket värme och vänskap i bloggvärlden! Kram på di!

Pinglan sa...

DU är också värdefull, Imse! Tack för att du finns! Ha en fin kväll!

Pinglan sa...

Tack för att du finns, Imse! Du är också värdefull!
Ha en fin kväll!

Mia S sa...

Och de é du med !! ♥♥
Jag blir så glad av att du känner dig gladare :-D. vet hur nere du var ett tag...
Kramen ♥

diana sa...

Visst är det så ;) Man känner liksom en slags samhörighet och lär sig otroligt mycket. Ha en bra kväll.

kloktok sa...

OH, vilket fint tårtkalas här var!:-D
Sköt om dig.
MVH & kram

Helena sa...

Visst är det så att man får ett enormt utbyte av andras bloggar och av kommentarer som man får. Idag blir jag lite extra varm i hjärtat när jag ser att du gillar en av mina idéer!
Kramkram Helena

Helga - precious sa...

Även om jag är en ganska ny bloggvän tackar jag för den fina bjudningen och njuter av det fina och goda :)

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Den tårtan, ja tack =)