fredag, februari 08, 2008

Dagens outfit

Dagens outfit är en offwhite polojumper och blåa jeans med en orange fläck på.
Jag gick nämligen omkring med en överstrykningspenna med tappad kork, i fickan. Fläcken gick inte bort i tvätten.
Matchande stödstrumpor i offwhite, fast numera med en dragning åt grått, efter alla tvättar.
Därtill kommer ett par sloggitrosor, vita.
Sen har jag faktiskt en snygg pushup-bh på mig.

Något som jag däremot är mer nöjd med, är min frisyr. Jag kommer precis från frissan, med en halvlång, lite uppklippt page med kort lugg.
Riktigt snyggt, må jag säga.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Frissan nästa för mig har jag nu sagt under ett antal veckor! Varför får jag inte tummarna loss?
Skönt att du blev nöjd. Man känner sig faktiskt piggare av att vara nyklippt!
Kram!

Anonym sa...

härlig att känna att man är snygg i håret och att kläderna är så där bra..och så är det fredag. Kan det bli bättre.
Kram
Wanja

Anonym sa...

Du får lägga upp en bild med din nya frisyr
Vicke

Ejsans sa...

Vad härligt med ny frisyr. Piggar alltid upp. Drar nog blickarna från orange fläcken också. För de understa är väl ingen som ser tänker jag.

Bloggsvar: Vilken sol? Kommer knappt ihåg hur den ser ut.

Trevlig helg
Kram /eivor

Anonym sa...

Jo du, frissan kan få en att känna sig som en ny människa.

Ha en skön helg.
Bloggkram från Farmor K

Anonym sa...

Det är en speciell känsla när man kommer från frissan och förhoppningsvis också är nöjd!!!
Kramizzzzz

Anonym sa...

Underbart att du är nöjd med håret. Det är viktigt. Outfitten går ju trots allt att byta lite då och då. /Rosa