söndag, februari 03, 2008

Summer Wine

Vilken skön duett!

10 kommentarer:

Maggan sa...

Härlig duett... jag lyssnar allt för sällan på musik numera. Var ju deppig ett tag och bölade så fort jag hörde något vackert. Men det är bättre nu...
Kram

Anonym sa...

Häftig version! Har även originalet med Sinatra & Hazlewood. :-) Ha det gott & sköt om dig. Kram från KLoktok

Ejsans sa...

Tack snälla. du är alltid snäll. Jo det blir nog bara lite bilder ett tag. Men snart så blir det nog fart igen. Det går väl lite upp och ner.
Har bitit av en tand också i kväll. Duktigt va? På vad? Tuggummi.
Bra låt den.

Kram

Katrin sa...

Ja men JAG tycker att Bono har lite för vek röst. Han kommer inte ned i de djupa registret utan att låta ansträndg. Sen att hela konceptet blir härligt... Det BLIR det trots Bonos brister.
Härligt att höra!
Ha det gott! /Katrin

Gunnar Deckare sa...

Hej
Det var länge sen jag hörde den.Nån sommar är det inte här o knappast vår heller.Men en fin o solig dag.
:-)

Anonym sa...

Den är så mysig och rogivande! Jag hör Hazelwoods mörka hesa stämma i huvudet när jag tänker på låten. Men visst var denna också bra!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Mys.

Anonym sa...

Kikar in med lite fridesn liljor & önskar dig en trevlig kväll. MVH & kram från KLoktok

Anonym sa...

Då får jag lyssna lite senare
Vicke

Anonym sa...

Har aldrig hört låten förr.fast jag lyssnar på "The corrs".Fin var den vilket fall som helst.
*kram*

Ann Mysterie