tisdag, augusti 25, 2009

Underhåll

Stängt för underhåll!

Jag pausar.

17 kommentarer:

Storarvid sa...

Skönt med paus ibland...
Se nu till att bli "underhållen" ORDENTLIGT så ses vi framöver med nya krafter...

Nonna sa...

"Ses" snart igen hoppas jag verkligen!
Kram Nonna

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hejsan!
Butiken ligger utanför Enköping - knappt 1 timme ifrån Uppsala. Man åker 55:an till grillby, därefter åker man mot Veckholm och vidare mot Torsvi och Torsviudd. Ligger precis vid Mälaren. Vi hoppas på att kunna öppna till oktober och då kommer jag att skriva mer info och vägbeskrivn. Du är varmt välkommen!! Hälsn Kerstin

Mofsan sa...

Välkommen tillbaka
*MofsKram*

Mia S sa...

Ledigt ett tag kan vara skönt och jag hoppas det löser sig för dig på nåt vis.

Stor varm kram ♥

Znogge sa...

Välkommen tillbaka!
Kramar

Pinglan sa...

Välkommen tillbaka sen!

kloktok sa...

klktok gör detsamma!
Önskar dig trevlig paus.
Sköt om dig & ha det gött!
MVH & kram

Charlotte sa...

Hoppas på ett återseende snart:-)
Har oxå tagit en paus nu från bloggandet...verkar gå nån virus bland bloggarna nu tror jag.

Det blir nog bättre sen när vintern kommer, tror du inte?! :-D

Kram!

Eva sa...

Kom snart tillbaka!

Veiken sa...

Ha det så gott under pausen. Kram

Bibban sa...

Väntar tålmodigt;)
ses

anna sa...

det gör du rätt i, ha det bra!

Pia sa...

Jag sitter väl här och väntar tills du är tillbaka!! ;o)

trollpackan sa...

Okey! Välkommen tillbaka om och när det känns bättre!
kramen

Anonym sa...

Det kan kännas så ibland och jag har också gjort storstädning hos mig.

Jag har lagt ner ena bloggen, i alla fall slutat skriva på den. Klara inte av tvås stycen. Min nya sida hittar du här - http://bildgatan.wordpress.com

Kram på dig och hoppas att lusten kommer tillbaka, eller är det storstädning på gång.

/Avsändare Margareta

messan sa...

Det gör du rätt...det är rätt skönt ibland att trycka på paus knappen. Ha det gott och vi ses snart igen hoppas jag!
Kram