tisdag, september 14, 2010

En dålig fräckis är ändå en fräckis

En kvinna brukade träffa en älskare, medan maken var på jobbet.
En dag då hon var i säng med älskaren, hörde hon till sin stora skräck att
maken parkerade på garageuppfarten.

- Gode Gud, det är min man! Få på dig kläderna och hoppa ut genom fönstret!
- Jag kan inte hoppa ut genom fönstret, säger älskaren i panik.
-Det regnar ute!
- Om min man hittar oss tillsammans här inne, kommer han att döda oss båda!
Han har temperament som en lieman och en stor revolver! Regnet är
det minsta av våra problem, ropar kvinnan förskräckt.

Älskaren glider ut ur sängen, griper sina kläder och hoppar ut från
fönstret. Medan han börjar springa ned över gatan i strilande regn,
upptäcker han att han har hamnat mitt i det årliga maratonloppet.
Han är omgiven av minst 300 andra löpare. Älskaren gör sitt bästa för att
springa i takt med de andra, men det är inte helt enkelt, då han springer spritt naken med sina kläder under armen. En liten grupp joggare betraktar honom nyfiket innan de vågar sig upp till sidan av honom.

- Joggar du alltid naken? frågar en av dem.
- Ja visst, svarar älskaren och försöker få ordning på andningen. Det ger en
vidunderlig frihetskänsla att känna vinden mot hela kroppen.
En annan joggare frågar:
- Joggar du alltid med kläderna under armen?
- Ja visst, svarar älskaren flämtande. På det sättet kan jag klä på mig
så snart loppet är över, sätta mig i bilen och pallra mig hem!
En tredje joggare vågar sig fram och frågar:
- Har du alltid kondom på dig när du joggar?
- Bara när det regnar!

19 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

- finns det alltid ett svar på allting?

Znogge sa...

:D

Osloskånskan sa...

HAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag DÖÖÖR!!!!

Cici sa...

Jo nogär det så, det gäller att ha svar på allt.

Frogprincess sa...

Den var väl inte så dålig :-)

Helga sa...

Hahaha :) Dagens bästa!

Mi sa...

Tsssss.. ha ha ha :-D

Åsa! sa...

Fast den var rolig tyckte jag :D

Jag vet en älskare som gömde sig i grderoben, och det är alldeles sant det, dock ingen personlig upplevelse får jag väl tillägga :D

Kim M sa...

Ho ho hoo!

Filifjonkan 1 sa...

Haha den var ju faktiskt riktigt rolig ju! Tack för den.

Charlotte sa...

ha ha helt underbar, snabb i tanken var han den där älskaren oxå ;-)

Boddan sa...

hahaha den var INTE dålig :O)

Pinglan sa...

Haha, den var rolig!

Ha en rikigt fin kväll!

Ejsans sa...

Den var bra, riktigt bra.
Absolut inte dålig.

Kram

Kristina Birkesten sa...

Zvammel!
Ett gott skratt förlänger livet, eller i alla fall munnen :o)

Vad roligt att du fått lite mer utmaning på ditt arbete! Blev riktigt glad när jag läste det. (Har läst ifatt en del)

Du har, med din stora erfarenhet, chans att påverka vården till det bättre även om medlen är små.

Och så måste jag säga att det är en söt katt du har. Kan tänka mig att han är en stor personlighet :o)

Kram!

Susjos sa...

Den historien är underbar!!! hihihi

Trollpackan sa...

Hahahaha!

oumberligating sa...

Allvarligt talat....fräckisen var bra.....men den obehagliga sanningen är ju den att många faktiskt är otrogan sina partners.
Jag håller ju på en hel del med data och jag vet mer än de flesta hur man håller koll på ip-nummer och liknande.
Du vet ju att nu kan du söka bilder på google och se hur det ser ut på en gata och helt nyligen så öppnande en helt ny söktjänst som visar var en viss mobiltelfonbefinner sig, vilken station den är uppkopplad till, nu samkörs den med google maps och man får en djäkla bra bild samtidigt, så nu kan man ha koll på vad ens partner är se:

http://www.trackapartner.com/

Det är ådana här söktjänster som piratpartiet vill stoppa!
ha en fin Helg!
kram ifrån Peter!

Filifjonkan 1 sa...

Hej Imse. Läget? Blåsigt hos Filifjonkan. Skrattar igen åt din fräckis,,de är riktigt bra, Trevlig helg nu!