lördag, oktober 04, 2008

Besök på andra sidan



Jag är väldigt intresserad av det övernaturliga. Tror hejdlöst på allt sånt.
Men nu vet jag inte. En kollega här i kommunen har nämligen gjort ett besök på "den andra sidan".
Hon fick ett hjärt- och andningsstopp, men räddades tillbaka till livet av en annan kollega.
Nu har hon berättat att under sitt besök på "andra sidan", så hamnade hon i Västerås! Av alla ställen! Det är alltså dit man kommer.

Då får jag i alla fall inte så långt! Tre mil ska man väl kunna ta sig, när man vill spöka för någon man känner.

15 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA!!! *skrattar hejdlöst* Västerås!? Där har jag aldrig varit så det kan ju bli trevligt en dag :)

Anonym sa...

Undra om man vågar smeka en gravsten...hmmm.Västerås,jaha,då kan man passa på att käka lite PanPizza igen,för den var GOD hihi.Jag är en tvivlare,tror ibland,ibland inte.

Anonym sa...

Tittar in och lämnar en kram och hälsning.

Får ta och klicka mig till det övernaturliga nu...

:)

Strandhs Mia sa...

Hahahaha...!!
Men nu vet du ju att någonstans tar man vägen, om så bara till Västerås...och det är väl bättre än ingenstans.
Ha en trevlig lördag !

Anonym sa...

Västerås? Anar jag inte en svag ton av besvikelse hos dig ;-)
Kram!

Anonym sa...

Svar: Ja, det var ju inte stället man hoppades på precis. Skulle gärna ha det lite varmare omkring mig. Fast inte det där riktigt varma stället förstås!

Anonym sa...

Haha, oj första gången jag är här inne och jag ligger på golvet och vrider mig av skratt! =) Härligt!

Anonym sa...

jag tror lätt att det finns något på "andra sidan"

men åh så roligt att hon kom till västerås av alla ställen...hihi

Anonym sa...

Tänker på sången: Det är lika bra att sluta drömma. Det går åt helvete i alla fall. Om man drömmer om Paris, hamnar man på något vis, likförbannat i Hudiksvall ;)

Storarvid sa...

Jaha joo man har ju hört att Västerås är ett paradis på sommaren, har inte fattat att det är DET dom menar.
Men visst! självklart finns möjligheten att något mer finns än det vi ser...
Hmm ska nog blogga om det någon gång....

Anonym sa...

Det var en kort tripp hon fick

Anonym sa...

Har iofs aldrig varit i Västerås, men nog måste det väl finnas bättre ställen att landa på?!
Fast det kanske bara är en så'n där mellanlandningsplats... Ja, så är det nog *nickar*

Ha det gott!
Kram!

Anonym sa...

Hej
Ha,ha Ja det var en ny variant.Inte för att jag har nåt emot Västerås men jag hade nog fantiserat om nåt annat.Jag höll på att säga att den"som lever får se" men jag meanr förståss att "den som dör får se"
:-)

Anonym sa...

ha ha ha, då kommer jag hem igen :)

tack för kramen,

du, jag har börjat gå på träffar/kurser i andlig utveckling, healing och meditation. känns helt fantastiskt.

kram

Cikoria

Anonym sa...

Svar: Jag har ingen aning om vad det var som pep bland äpplena. Men det måste varit äpplena själva...
Ja det övernaturliga är spännande...