onsdag, oktober 15, 2008

Smakar det så kostar det

I allhelgonahelgen firar vi bröllopsdag, närmare bestämt silverbröllop. Det låter ju väldigt ålderstiget, det här med silverbröllop.
När man var barn, var tanter och farbröder som firade silverbröllop väldigt gamla.
Så gammal är ju inte jag!

Nåväl, vi hade bestämt att göra någonting roligt och annorlunda den helgen. Gärna en spa-upplevelse.
Jag letade igenom internet efter aktiviteter. Tyvärr visade det sig att allting är väldigt dyrt. Så ett tag var jag nära att backa.
Men sen började jag tänka som så, att silverbröllop firar man säkerligen bara en gång i livet. Så då får det kosta.

Därför har jag nu bokat ett dygn på Yasuragi-spa. Dyrt, förstås. Men som sagt, smakar det så kostar det!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Å Yasuragi är ett jättebra val. Där har jag oxå firat. Dyrt, men det var värt det! Grattis o ha en härlig helg. De uppvärmada små utebassängerna där man kan sitta o se utsikten medan ångan och dimman blandar sig är en särskillt härlig upplevelse!!!

Susjos sa...

Låter väldigt sköönt! Har aldrig provat det själv. Är det månne Hasseludden här i närheten?

Kram!

Anonym sa...

Vad skönt att åka på SPA. Det är du och din man verkligen värda. Ha det så gott!

Hälsningar!

Anonym sa...

Grattis i förskott. Hoppas ni får riktigt trevligt.

Bloggkram från Farmor K

Anonym sa...

då säger jag grattis i förskott

Anonym sa...

Klart det får kosta. Det är ju bara att se till att njuta för hela slanten juh ;o)

Grattis i förskott och hoppas ni får en riktigt mysig helg

Anonym sa...

Klart ni ska unna er det! Har man lyckats hålla ihop i 25 år så måste det firas!
Kram!

Maggan sa...

Där har jag varit med min man och det är underbart, passa på att ta någon behandling när du är där.
Grattis även vi firade 25 år och har nu tagit oss till 32 år.
Bra va!
Kram

Anonym sa...

Men grattis :)Hoppas det blev en mysdag,kram/Bitte