onsdag, oktober 08, 2008

Tusen bitar



Så bra. Gåshudsmusik för mig.

7 kommentarer:

Storarvid sa...

Det här är RUGGIGT bra, vilken känsla, o text. Ibland säger man det av artighet, ibland av bara faten, men nu MENAR jag det verkligen
TACK för den!!

Susjos sa...

Jättefin är den!
Och ja,"Ryktet går" var ju en riktigt trevlig film!

Ha en skönkväll!
Dax att åka och jobba!

Kram!

Anonym sa...

En av mina absoluta favoritartister som tyvärr fick lämna in på tok för tidigt...

Strandhs Mia sa...

Tänkte just skriva det Znogge skrev..

Svar: Med Photoshop... har du det ?

Ejsans sa...

Den är BRA.

Det var Farsta, lekte lite med mobilen.

Kram

Anonym sa...

Go morron! Jag kan inte se den där filmen :( Förstår inte varför jag inte kan se det folk lägger in på bloggarna?

Anonym sa...

Vilken underbar människa han var. Och visst får man gåshud. Det räckte med inledningen för att hela jag skulle rysa.

Något jag också fick rysning av är att när jag skulle somna härom kvällen dök Afzelius upp i huvudet. Men gud tänkte jag, varför har jag aldrig lagt in en video med honom. Det måste jag göra.
Och så går jag in här....*ryser*