söndag, oktober 12, 2008

En kväll med fyra män

Gårdagkvällen tillbringade jag tillsammans med fyra skojfriska herrar. Det blev väldigt mycket snack om underliv och sånt. Men det kanske man måste räkna med. Det är väl sånt som går hem.

Men roliga var dom. Var och en på sitt sätt. Vilka dom var?
Jo, det var Björn G, Soran I, Måns M och Özz N. Platsen var Uppsala nya konserthus.

Det var för övrigt mitt första riktiga besök i nämnda konserthus. Ett riktigt tjusigt ställe, med en fantastisk utsikt över hela staden. Väl värt ett besök.

Nej, nu ska jag ut i solen, gott folk.
Ha en underbar dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om inte annat så tycks det vara ett ämne som intresserar och trollbinder män ;-)

Ha en fin söndag!
Kram

Susjos sa...

Oj, va skoj du måste ha haft!
Hoppas din dag är bra idag!
Kram!

Anonym sa...

en ung tjej från metro bloggen var där med

Anonym sa...

Även jag och mannen var ute och promenerade en runda idag. Han hade kryckan med sig och linkade på i bra takt.
Nu tycker jag det funkar jättebra med bilden ;)
Karm

Anonym sa...

Ibland kan det bli för mycket av det goda!;P Hopaps du haft en skön dag i solen. Sköt om dig. MVH & kram

Anonym sa...

Go morron! Ja, det där lät som ett sällskap som gillar att prata om livet och underlivet :) *fnissar*
Svar: Det var bra sagt, här finns det mer värme än i verkliga livet ibland, helt rätt! :)