söndag, november 11, 2007

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kloktok. Den här utmaningen känns riktigt vettig. Man ska nämligen nämna fem bra saker om sig själv. Vi har oftast lätt att tala om våra negativa egenskaper, men när det kommer till våra positiva sidor, känns det svårare.
För mig, som i tidigare inlägg propagerat för Emotos forskning om goda tankar, känns det helt rätt att sätta mina positiva sidor på pränt.

Reglerna är som följer:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Nämn fem bra saker om dig själv.
3. Utmana tre personer.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

Då så, då börjar vi, jag är/har:

1. Snäll och godhjärtad
2. Empatisk förmåga
3. Bra på att sjunga
4. Företagsam
5. Trogen som en hund

Nu utmanar jag Rosa, Tyra Tok och Herrnixon.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Uj! Jag är inte så bra på att säga eller komma på mina positiva egenskaper men jag gör ett försök.

Du har fina egenskaper.
Kram =)

Anonym sa...

Oj vad det h�r var sv�rt, men nu har jag gjort s�. K�nde igen mig mycket i dig. Skrev dock inte sjunga och trogen f�r d� blev det s� lika :)

Anonym sa...

Det var ju ROSA som skrev nyss glömde att jag är anonym här

Anonym sa...

Om det är något jag är usel på så är det på att sjunga! Det tycker jag är synd för sjunga är ju så härligt!
Ha en fin söndag!
Kram!

Ejsans sa...

Hoppas detta inte kommer till mig. Jag hittar bara dåliga saker. Men allvarligt så passar jag ju alltid sådant här.

Jag är definitivt inte kostnärlig.Kan inte ta åt mig så fina ord om mig. Den showen har jag kopierat från där jag gör dom. Det är bara ladda ner bilder och välja hur de ska visas. visst trodde jag i början det var ursvårt. Men bara man börjar så är det lätt. Du kan bli kosntnär.

Önskar en trevlig söndag
/Eivor

Anonym sa...

Det var fina egenskaper!:) Är glad att du antog utmaningen. Sköt nu om dig & ha det gott. Varma kramar

Anonym sa...

Låter som du har bra egenskaper.
Och som det låter bra när Du sjunger.Det måste vara kul att ha bra sångröst!