tisdag, mars 04, 2008

Öva


Övning ger färdighet

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag misstänkte att jag inte skulle få ha den här faiblessen för mig själv...;-)
hehe

Gunnar Deckare sa...

Ha,ha Det blev nog akuten för min del om jag skulle föröka1
:-)

Anonym sa...

Hmmm...Den där övningen tänker jag INTE prova på i första taget! Kan tänka mig hur det skulle gå...
Kram!

Anonym sa...

Men det andra benet då? Klarar han inte det? :-)
Kram

Maggan sa...

Skulle nog ta livet av mig om jag försökte..hamnade väl på akuten och blev gipsad både här och där.
Kram

Anonym sa...

Svar: Tusen tack för dina råd.
Det låter helt klokt det du säger. Två minuter är en bra start.
STOOOR KRAM :)

Ejsans sa...

Så där kan jag också göra. Inte.
Tack för din hälsning. Mår inte värst bra, det kan dröja månader. Det går upp och ner.

Hoppas allt är väl med dig (och Lilla vovven).

Kram /Eivor