onsdag, juni 30, 2010

Egna tassar

Imorgon är det dags för ett nytt besök på Minnesmottagningen, för min mor. Då får vi besked om resultatet av alla tester och analyser, som är gjorda.

Egentligen har jag inte alls tid att vara ledig och köra henne dit, men jag är ju så illa tvungen. Det får bli några timmar på förmiddagen, som jag får ägna åt det.

Nu har jag ju mycket tid att få igen, då det knappast blivit vare sig lunchraster, fikapauser eller hemgång i rätt tid under den senaste tiden.

Snart måste jag också införskaffa lite kattattiraljer. Det närmar sig nu. Den lilla krabaten ska hämtas om en och en halv vecka.
Jag ska dock inte skaffa en sån här vagn till honom. För det känns på nåt sätt lite överdrivet...
Han få nog ta sig fram på egen tass istället!

7 kommentarer:

Bloggarmorsan sa...

Det låter bra tycker jag.... Ska bli spännande att läsa om hur det går för dig när lillkissen ska agera "vaktkatt" i Tivedenskogarna (var det väl??) Kramkram Helena

Ejsans sa...

Vad spännande att det är så nära nu.
Men för jösse namn, skaffa inte en sådan, då säger jag upp bekantskapen. (gör jag inte).

Du hade inte alls haft katt förut vad jag minns. Jag hade min i 16½ år, har jag nog nämnt. Du kan aldrig att fatta att det är sådant sällskap som det är.

Lycka till med lillkissen och låt den tassa själv.

Kram

Daniel sa...

Hoppas testerna å analyserna ger positivt besked!!

Susjos sa...

Lycka till i morgon och med nya kissen oxå!

oumberligating sa...

Jag lovar att när jag tatuerat häcken så ska du bli en av de första som får se den! (ler)
Hoppas det gick bra igår!
Ha en fin dag!
kram ifrån Peter!

Anonym sa...

Jag antar att ni har fått besked nu. Det är alltid skönt att veta även om det gäller demens. Hoppas du har det gott och får lite tid över till dig själv! Kram

ingersord sa...

Alla dessa måsten...ack ja.
Men snart får du gosa med din storörade kisse!