tisdag, juni 08, 2010

Puss o kram

Katt är på G! Bara så ni vet. Och mannen målar både fan och hans moster på väggen. Det här kommer att bli en KATTAstrof!! Det är han fullt övertygad om.

Att jag är olycklig utan husdjur, tvivlar han nog på, eftersom jag som han säger "alltid är glad". Och det är väl sant. Jag lyckas se humor i nästan allting, tjat är inget för mig och långsinthet vet jag inte vad det är.
Men man kan ju vara lite olycklig i hjärtat ändå.

Har man haft husdjur under större delen av sitt liv, är det rysligt tomt utan. Mannen tycker att det är rysligt skönt utan.

Jag vill passa på att tacka er alla, som stöttat mig i den här diskussionen. Puss och kram på er allihop!

8 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Lyckost som äntligen får en katt.
Får och får, kattrasen du vill ha är svindyra. Jag vill också ha katt men här är der allergi som är hindret. Spännande vad det blir för slags kisse. Jag älskar rödstrimmiga katter - vad det är för ras vet jag inte.
Lycka till och humorn kanske behövs när den lille rackaren kissar på mattan.
Kram Viola

Bloggarmorsan sa...

Vad glad jag blir för din skull!
Djur ÄR livskvalitét! Absolut!
Skickar puss och kram till dig också!
Helena

Mimmione sa...

GRATTIS; en katt är mjuk go och fullkomligt egensinnig, fördelen med katt är ju också just det att de är självständiga varelser, vi brukar ofta vara kattvakt åt våra grannar, vi matar, släpper ut och släpper in, katten sköter resten,

UnderCover sa...

Ett stort jätte G R A T T I S !

Klart det blir katt utan astrof. Klart det blir.

Nu väntar vi på massa söta kattbilder och en eller annan historia om vad den lille hittar på för bus :o)

Kram

Pinglan sa...

Vad roligt att katten är på g. Härligt med en ny familjemedlem som kanske spinner i knät.
Ha en fin kväll!

Znogge sa...

Man kan vara olycklig så där gnagande i hjärteroten men visa en fasad utåt!

Hoppas snart lille Misse Måns Murre bor hos dig!

Kram

Tänkte bara sa...

Gaza: Det transporteras varor landvägen från Israel,ja.
http://www.youtube.com/watch?v=EbBDNEP6Znw&feature=player_embedded

Åsa! sa...

Så roligt med en liten katt! Jag förstår dig och jag föstår din man. Medan jag älskar, verkligen älskar min katt, så förstår inte herrskapet här hemma att man överhuvudtaget kan förspilla sin tid på den där varelsen som bara är till besvär. Tänk så olika vi människor är!
Men de får vackert acceptera hårbollen, så är det bara. Det är inte ofta jag är oresonabel, men när det gäller katten, då jädrans! :D