onsdag, oktober 17, 2007

Balans

Nu ska jag, som jag har lovat, bara blogga om roliga och trevliga saker ett tag. Jag ska lämna bekymren bakom mig. Det måste bli lite balans i tillvaron.

Ikväll har jag varit på ett Chiballpass. Och det är något av det roligaste jag vet. Det är en allsidig träningsform, som bygger upp styrka och balans.

Imorgon blir det Qigong. Då tränas både mental och fysisk balans.

Sen vill jag gärna tipsa om en trevlig internetbutik, Cosas, där du kan hitta så här fina saker.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm vad skrev du chiball vad gör man då? Gör du rätt i som roar dig och jag ser fram emot att få läsa om allt som INTE tynger ner dina axlar.
Jag har skrivit långt svar till dig så du får skutta in hos mig och läsa.
Nattkram kommer här, jag börjar bli trött...vi hörs
Maggan http://livsglimtar.wordpress.com

Anonym sa...

Chiball? Har jag aldrig hört om...
Det var fina grejer:)
Bra at tdu sa nej till mer jobb! Stress är inte att leka med...
Sköt nu om dig. Mvh & kram från Kloktok

Anonym sa...

Chiball var något nytt för mig också. Intressant vad man får lära sig mycket när man bloggar.
Kramizzzz

Anonym sa...

God morgon go´a vän i etern =)
Ja det är skönt med lite varierad träning =)
Det var verkligen fina saker, skall ta och titta in på deras sida =)
önskar dig en bra dag, lämnar en frukostbricka, kramar =)

Anonym sa...

Snygga prylar hörru!
Låter som skön träning det där. Skulle nog många av oss behöva. Va gott att du tagit ett sånt här beslut nu. Det tror jag att du gör helt och hållet rätt i.

kramar!!

Anonym sa...

Ha en härlig dag!
Kram =)

Anonym sa...

Chiball har jag aldrig hört talas om måste jag erkänna. På bloggen kan man lära sig både ett och annat!
Kram!

Anonym sa...

Ibland behövar man en pause från allt som oroar. Du gör så rätt.
Ha en trevlig helg!
Bloggkram

Anonym sa...

Det var inte illa, hur hinner du med allt??
Vicke

Ejsans sa...

Har hört namnet Chiball, men har ingen aning om vad det är. Men verkar ju vara något kul förstår jag.

Förlåt jag inte varit här på ett tag, men har inte glömt dig för det.

Hälsningar till Lilla vovven lämnas också.

Kram /Eivor

Anonym sa...

Jag har läst någonstans att om man gör något en gång varje dag i en månad så blir det en vana. Så om man tänker positiva tankar - sätt lapp på kyskåpet - och verkligen varje dag försöker tänka en positiv tanke varje morgon så tror jag att man blir en positivare och gladare människa. Vi ser oftast bara så mycket bekymmer omkring oss...att vi glömmer hur mycket vi egentligen har att glädjas över.
Kram på dig...

Anonym sa...

God morgon go´a vän i etern =)
Tant Rut tittar in och önskar dig en bra dag och en riktigt trevlig helg, lämnar en korg full med helgmyspys , kramar =)