söndag, juli 29, 2007

Sång för grannen


Jag läste om kvinnan som hotas av fängelse, för att hon sjunger i duschen. Det är hennes grannar som klagat. Hoppas att mina grannar inte har läst samma artikel. De kan ju bli inspirerade.
I och för sig bestod kvinnans reportoar av mestadels Gary Glitterlåtar. Jag har en annan inriktning.
Men det framgår inte om det är låtvalet eller sångrösten eller snarare sagt bristen på sångröst, som retat upp grannarna. Förmodligen är det ljudstyrkan.
Bra, jag har en rätt tunn röst! Då fortsätter jag att sjunga.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska fortsätta sjunga.
Intressant med Acer. Tack för du svarade. Nån mer hade en bärbar och var nöjd. Jag ska i och för sig ha stationär. Men det kan ju inte ha nån betydelse. Kom på att USB är för några på den jag såg. Men det finns ju fler av samma märke.

Ha det gott
Kram/Eivor

Anonym sa...

jag var precis klar med listan, skulle kika in till dig och säga till, men du hann före *ler*

imorgon börjar jobbet, suck

ha det gott, vi hörs fler gånger

Anonym sa...

bloggerisvar: japp, talltimmer ska (förhoppningsvis) hålla några generationer, idag började vi med golvet så det känns skönt att det går undan just nu! =)

*Oo soleee miooo* Igår brassade jag på med nattlig operatävling på tv:n, skulle riskera fängelse för det. Sjung på du, i duschen låter allt så mkt bättre också! :-)
Önskar dig en fin kväll med sång i dusch!

tiami sa...

Hej, ville bara kika in och se så allt fungerade :-)

ha det gott.

Anonym sa...

Med mina röstresurser så är jag snabbt inburad *asg*

Anonym sa...

Om jag skulle ta ton så blev jag nog vräkt på en gång!
Vicke

Anonym sa...

Fortsätt du och sjung i duschen. Kvinnan i england hade nog otroliga röstresurser och väggarna oftast sämre isolerade där, men jag fnissade...
Kan man få fängelse för detta?

Ha det bra!
Kram

Anonym sa...

Sjung bara! Önskar dig en fortsatt skön sommar!

MVH

Anonym sa...

Har du flyttat från AB-bloggen????

Sjunga i duschen... haha... Det ska jag nog börja med. Blev inspirerad! ;-)