fredag, januari 11, 2008

Blå grodor

Imorgon åker vi till storstan, maken och jag. Vi ska se Peter Carlsson och Blå Grodorna på Scalateatern. Det ser jag fram emot. Har sett dem tidigare. Festlig och många gånger tänkvärd underhållning.

Dessförinnan blir det klättringstävling. Det är inte jag som ska klättra, tack och lov. Det är sonen som ska klättra på väggarna. På ett ställe som heter Karbin. Kan bli kul det med.

Mat på restaurang blir det förstås och kanske en liten titt i några affärer.

Ha en trevlig helg ni också, vänner!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mycket trevligt så jag önskar dig en fin dag i stora staden!
Kram!

Anonym sa...

Vad trevligt det låter och håll dig nu borta från väggen!!!!
Kramizzzz

Anonym sa...

Önskar dig också en fin helg! Alltid trevligt med miljöombyte. Ha det gott.

MVH

Anonym sa...

Lycka till med festandet. Klättra på väggarna vet jag allt om efter att ha varit sjuk länge och nu även arbeslös sen nån liten månad. Alla väggar räcker, behövs inga speciall klätterväggar alls. Kram och ät nu nåt rejält gott.

Anonym sa...

Ha det så jättetrevligt.
Tanken slår mig, att jag som bor här, inte har en aning om en massa saker man kan göra...


Kram!

Madonnan

Anonym sa...

Låter som en trevlig helg. Ha det gott!

Anonym sa...

Hoppas att ni blev nöjda med föreställningen./Rosa