måndag, februari 23, 2009

Populär blondin

Igår gick jag för första gången in på Blondinbellas blogg. Eftersom den har så ohyggligt många läsare, så tänkte jag att den måste vara otroligt läsvärd.

Inläggen handlade om blondinens möten med pojkvännen, om fika på stan, om diverse modearrangemang, som hon går på. Samt fester och möten med MUF.

Sen fanns där ett stort antal bilder, på huvudpersonen, iförd olika kreationer.

De hundratals kommentarerna var ungefär likadana, "vilken snygg outfit!", samt adresser till kommentatorernas egna bloggar. Adresserna var inskrivna säkert tjugo gånger i varje kommentar.

Nå, var den då läsvärd? Som sagt, jag antar det, eftersom den har så många läsare.
Fast mig rörde den inte i ryggen!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte intresserad av mode, så därför tycker jag Bellas blogg är trist.

Ha en härlig fortsatt dag!

Hälsningar!

Mia S sa...

Den är väl ungefär på den nivån som tjejer är i den åldern.. prata om sig själva om ingenting i timmar !!
Meningslös blogg.. håller med !
Mår du bättre nu ?
Ha det bra.. kram..

Christina och Carina sa...

Nej just det! Har bloggat om detta fenomen några gånger

Anonym sa...

Smaken är som den beömda baken vet vi ju! Det kan ju också vara en generations- eller åldersfråga. Fast samtidigt ändå inte för jag har läst många unga och läsvärda bloggar!

Anonym sa...

Också kollat där ett par gånger... men nej. Ingenting för mig heller.

Anonym sa...

den är inget för mig heller, men det är kul att det går bra för henne

Susjos sa...

Och jag har faktiskt inte heller kollat in hennes blogg,men låter inte intressant i mnina öron heller...

Anonym sa...

Kollade in den i samband med Lets dance. Läste då några gamla inlägg och fattade inte tjusningen med det hela. Men antagligen tilltalar den många. Eller...det gör den
ju:-)

Anonym sa...

Jag har också varit inne och tittat på den bloggen. Jag läser VARJE dag såna bloggar som är tusen gånger bättre! Hur har hon kunnat bli så inne?? Kram

Ejsans sa...

Har aldrig varit där.

Men är det så man ska blogga. Jaha, då får jag väl lägga ner.
Inte då.

Jag hålelr med, nu får det bli vår.

Kram

Anonym sa...

Den är verkligen inriktad mot den yngre generationen och används som du nämner till reklamsyfte till ens egen blogg... Gissar jag...
Men mer spännande blir det ju inte!
Hoppas kvällen blir lugn och skön! Kram anna

Lallis - liv och leverne sa...

Jag har också gått in där en gång. Av samma anledning som du. Ja..och fick liksom samma känsla jag också.
Kram Lallis

Storarvid sa...

Jag har svårt för henne, hörde henne i rix morgonsol.
på frågan hur mycket får du för att blogga?
svar:
Tjja det är väl "några" hundra tusen i månaden tror jag....
Och gissa vad hon studerar??
Juridik.
Undrar om hon känner till varför "justitsia" har en bindel för ögonen tro.

Anonym sa...

Nej, läsvärd är den verkligen inte!
Jag vill gärna ha kommentarer på mina inlägg som "berättar" något om personen som skrivit själva kommentaren.. Det lär mig något.. Liksom en win-win-situation!! Skulle nog bli galen om jag fick 200 kommentarer som sa: Snygg outfit! Och?? Sen då??