onsdag, september 26, 2007

Bilder från mitt liv

Jag blev så inspirerad av Marcus utmaning, att jag gjorde en egen bildsökning av mitt liv. Tyvärr fick jag in bilderna i fel ordning, så jag börjar med fråga 12!

Fråga 12. Nämn ett kärlekspar på film eller Tv som du gillar?


Behövs väl ingen motivering!?

Fråga 11. Vilken kroppsdel förutom munnen kysser du helst på din partner?


Hmm. Jag skrev faktiskt halsen!

Fråga 10. Vem hade du ditt första förhållande med?

Nja. Passar bättre in på det andra förhållandet.

Fråga 9. Vad gör dig avtänd?
Motivering överflödig!

Fråga 8. Vilken kändis är hetast?

Motivering totalt överflödig!

Fråga 7. Vilket är det sexigaste yrket?

Just det. Fram med en spade och en kratta, så kommer jag!

Fråga 6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse?

Oj. Så hemlig att jag inte ens visste om det!

Fråga 5. Vad söker du hos en kärlekspartner?

Ser ni vad det står? Jag gör det inte. Borde handla om trygghet.

Fråga 4. Min sämsta egenskap som kärlekspartner?

Det är jag som är Kronblom.

Fråga 3. Min bästa egenskap som kärlekspartner?Va!! Fattar inget.

Fråga 2. Vilken är din sexuella läggning?

Nej, jag är inte simhoppofil!

Fråga 1. Vilket år är du född?

En karta?


När ni har tragglat er igenom detta inlägg, kan ni väl läsa mitt föregående inlägg också och följa uppmaningen där.

8 kommentarer:

Anonym sa...

GAPGARVAR!
Det var verkligen en kul lista!
Hoppas du mår bättre.
Kram =)

Anonym sa...

Visst var den kul *asg*
Tack för din underskrift, ler när jag ser alla namnen =)
kraam och hoppas du haft en fin dag!!
varma hälsn//Marcus

Anonym sa...

Inte illa alls! Kul lista!
Kram!

Anonym sa...

Haha det var ju kul att fundera vad det hela betyder.
Kram
Maggan

Anonym sa...

Det är nog många som har rött imorgon :) Undrar om man får se nån med rött, inte helt otroligt! =)
Kram!

Anonym sa...

Visst var den rolig att göra?!:)
Kul att se vad du fick för bilder... Önskar dig en trevlig helg! Sköt om dig & ha det gott. MVH & kram från KLoktok

Anonym sa...

God morgon go´e vän i etern =)
Tant Rut tittar in iklädd en röd tröja denna dag och önskar dig en trevlig dag och en skön helg, lämnar en korg full med helgmyspys i, kramar =)

Anonym sa...

Nr 11 var jättekul särskilt din söta kommentar efteråt. /Rosa