onsdag, september 12, 2007

ChiBall

Ikväll börjar ChiBallträningen. Äntligen! Gillar inte det här långa sommaruppehållet.
Genom åren har jag provat många olika sorters träningsformer, men just ChiBall är det som passar mig bäst. Träningen inkluderar övningar för både kropp och själ. Det är viktigt att hjärnan får sitt också.
Jag hade mycket hjälp och glädje av träningen under min utbrändhetsperiod. Den bidrog starkt till att jag kom igen så fort.
Ges det möjlighet, så prova på. Du blir inte besviken.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var in och tittade på filmen om "drakens dans" på sidan du länkat till. Den dansen såg riktigt mysig ut. Vilken färg och doft på bollen har du?

Ha det så gott ikväll! /Katrin

imse sa...

Svar: Jag har testat alla färger. Gul passar mig bäst.

Anonym sa...

låter härligt.. men du, min första tanke var LAPPTÄCKE! ;-)
sicken otroligt vacker bild! den är bara till för att omvandlas till ett lapptäcke... har du den på riktigt i större format? var kan jag hitta????

nu blev jag eld och lågor!!!!!!

*ler*

en quilthjärna vilar aldrig - var det någon som sa till mig samtidigt som han suckade! då satt jag och tittade upp i ett kyrktak och nämnde att det var ett perfekt mönster.

ha det skönt

Ejsans sa...

Var in på länken du gav och tittade. åg verkligen härligt ut. Och alla dess färger verkar intressant.
Har aldrig hört talas om det tidigare.

Ha det så bra
Kram

imse sa...

http://www.sanatansociety.com/free_desktop_wallpaper.htm


Är länken till bilden.

Anonym sa...

När man hittar nån aktivitet som passar en, ja då är det riktigt kul att hålla på också! :)
Önskar dig en fin kväll!

Anonym sa...

Har aldrig hört talas om det! Verkar intressant...
Lycka till!

Anonym sa...

Lyckliga du som tränar! Jag plockade fyra lite lingon igår i alla fall. Det var skönt. Ska ut en vända i idag igen. Hur det än är så är hösten - september och oktober - den bästa tiden. Fast man tror att allt tar slut när sommaren dör. Det är fel. Det finns mycket kvar!

Anonym sa...

Har aldrig hört talas om. Jätteintressant. Och va kul att det passar dig, som min motionscykel. Bloggen är träningen för min hjärna *L*./Rosa tankar