söndag, oktober 05, 2008

Till en kvinna

Musik till Rosa.

Kram på dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, vad tragisk läsning hos Rosa! Jag skulle tro att det är någon som är avundsjuk på henne, som anmält menar jag! Hoppas att det där ska reda ut sig till det bästa ändå.

Anonym sa...

Har inte läst hos Rosa än ska genast hoppa dit. Kram

Anonym sa...

Jag tänker också på det som hände Rosa.

Önskar dig en fin fortsatt kväll, god natt och en fin dag imorgon!

Kram!

PS Bloggsvar: Nej, jag åt inga myror i Kina. Däremot godis med majssmak och torkade mandarinskal, torkade persikor, mm.

Anonym sa...

Jag har läst dina inlägg och de värmer så, Tack, mejlar också./Rosa

Anonym sa...

Mmmm...underbar låt och så go du är mot Rosa. Du är en riktig vän. Du bryr dig och du engagerar dig. Du är verkligen en förebild.

Varm Kram