söndag, augusti 02, 2009

Skrämmande

Men herregud, hur lättskrämda är folk egentligen? Själv tycker jag att männen i Dressmanreklamen verkar betydligt mer skrämmande.

För att inte tala om rösten som säger "Åh, Polly vad gott", femtioelva gånger.
Där kan man snacka om skräckupplevelse!

12 kommentarer:

Vicke sa...

ja, vad ska man säga om det

Bums.nu sa...

Jag håller med dem som säger att det är en skräckfilm. Jag slår alltid över till en annan kanal då den dyker upp!

anne sa...

Eller Apoliva-bruden!!!! Jag är med i en grupp på Facebook för de som är rädda för Apoliva-bruden (enda gruppen jag är med i...Jag är inte mycket till Facebbokare).

messan sa...

Hihi, en riktig skräckis är det! När Polly kommer springer jag ut och håller för öronen. Snacka om skräck:)

Jag tror också mycket på Mindfulness och efter att ha läst din kommentar så är jag ännu mer övertygad. Tack!
Ha en bra söndag!
Kram messan

Pia sa...

Jag gillar inte tjejen i den reklamen, men nog har jag sett värre skräckfilmer än den!! Hahahaha..
Dressman-killarna går väl an, men typen som snackar.. *ryser*

Lallis - liv och leverne sa...

Jaa.. håller med dig, vännen. *skrattar*
Kram

Katinka sa...

Haha.. den där Pollyreklamen ja.. Upprepningar är faktiskt ganska skräckinjagande!

Åsa! sa...

Nog har man varit med om lite läskigare grejer i sina dagar, som motorsågsmassakern och vem minns inte Freddy Cruger! Det var skrämmande det!

messan sa...

Mmmm, dom är alldeles för dyra...men nån gång...kanske en grej, tänker jag till mig själv:)
He det bra!
Kram

Charlotte sa...

Håller med Anne!
Tjejen i Apoliva reklamen är mer än skrämmande...huuuu
Har oxå gått med i den gruppen ;-)

Bums.nu sa...

Här är grovhugget mothugg: http://blogg.bums.nu/2009/08/varfor-ar-apolivareklamen-sa-laskig.html med krams!

Avsändare Margareta sa...

Skrämd eller ej, att starta en grupp för detta. Nu är jag inte förvånad längre över alla de grupper som startades på mitt tidigare arbete, en grupp tillsattes om du skulle flytta på stolen nästan och vi var bara drygt 20 personer på kontoret i Luleå.

Jag har inte sett reklamen vad jag kan komma ihåg men nu måste jag hålla ögonen öppna och speciellt skrämd kan jag inte ha blivit om jag sett den. Jag har svårt att komma ihåg reklamfilmer.

/Margareta G