lördag, augusti 22, 2009

Stulen enkät

Hittade en enkät hos Anders. Den var så kul, att jag snodde den rakt av:


1. Har du knarkat?

Svar: Nej. Det närmaste jag kommit är väl de narkotiska preparat jag fått i samband med operationer. Jag somnar direkt. Behöver knappt ens sövas.


2. Har du förlorat körkortet någon gång?

Svar: Nej, det är jag rädd om.


3. Har du druckit för mycket någon gång?

Svar: Ja, men det var länge sedan.


4. Missunnar du någon av dina vänner något de har men inte du?

Svar: Nejnej, jag vill att de ska ha det bästa.


5. Har du haft en sexuell relation utöver den "normala" mellan relativt jämnårig man och kvinna?

Svar: Vet inte riktigt vad som menas. Men nej, jag har inte haft någon onormal relation. Och trogen är jag, som en hund.


6. Tror du på Gud?

Svar: Ja, på min egen Gud, som finns härinne, inom mig.


7. Har du ollat/klittat någon gång?

Svar: Nej, varför skulle jag?


8. Har du sexfantasier?

Svar: Det händer


9. Är du stolt över ditt land?

Svar: Japp, det vackert, fritt och demokratiskt. Såklart man är stolt.


10. Är du för integration?

Svar: Jajamensan, tror vi är gjorda för att integreras.


11. Har du använt antidepressiva medel någon gång?

SVAR: Jadå


12. Vad är det bästa som har hänt dig?

SVAR: Att jag födde två fina söner.


13. Dina svagaste egenskaper?

SVAR: Att jag är tystlåten och inte har någon tävlingsinstinkt.


14. Vilket land skulle du bo i om du inte kunde bo i Sverige?

SVAR: I Italien, i norra delen, på landet.


15. Vad anser du om svensk flyktingpolitik?

SVAR: Inte bra. Vi måste ta hand om flyktingarna, integrera dem och inte skicka åter dem rakt in i döden.


16. Har du en hemlig vän?

SVAR: Mina bloggkompisar kanske?


17. Vem skulle du kyssa om du inte fick kyssa din fru/man?

SVAR: Om Johnny Depp kom och trutade med munnen, skulle jag inte backa.


18. Vad är din största skräck?

SVAR: Att något hemskt skulle hända mina barn.


19. Ska homosexuella få gifta sig i kyrkan?

SVAR: Absolut


20. Vad tycker du om hedersbegreppet?

SVAR: Förlegat. Känns som medeltiden.


21. Vilka är Sveriges största dumhuvuden?

SVAR: Rasisterna


22. Har du någon gång haft smeknamn på ditt könsorgan?

SVAR: Skulle vara fanskapet då, i samband med mens.


23. Vad är det mest förvånande med ditt liv?

SVAR: Att jag aldrig tog mig för att söka jobb utomlands. Var så säker på att jag skulle det. Att jag skulle jobba med biståndsarbete. Men jag blev kvar här i småstan istället.


Häng på, för frågorna vidare!

5 kommentarer:

Znogge sa...

Kul frågor faktiskt så det är inte otänkbart att jag hänger på! Alltid intressant att få veta lite mera...

Kram!

Anders Jacobsson sa...

hAHAAHHAHAAA! Underbart!!!! Där bara att kopiera. Bra svar, ju :) fanskapet.... kram

Veiken sa...

Svar på din fråga från igår: Jag har inte en aning om vad det är för båt. Gillar segelfartyg. Kram

Pia sa...

Jag gillade oxå svaret Fanskapet!! ;o)
F´låt att jag inte varit in här på länge, men nu har jag i allafall läst ikapp och hoppas att du är fri den där hostan nu..
Kram!

Ps. Enl min mening skulle Reinfeldt ut i kylan redan nu! ;o)

Anonym sa...

Roliga frågor och roliga svar...men jag hoppar över och njuter av dina svar istället :)
Har haft familjen här på middag, det var trevligt och gott. Jag fick hjärtklappning några timmar, det var inte så kul men gick ju över som tur var. En marsipangris fick jag klämma lite på och jag har en kanon man som lagade all mat, både helstekt biff och färsk lammstek du vet med vitlök och rosmarin. Potatis och lök i ugnen och så gjorde jag en röra av buffelost/creme fraische och hackade gröna oliver som alla gillade. Sen kom dottern med härliga oliver inköpta under Portugal resan och ostar, ljuvliga Portugisiska ostar. Mamma kom med blåbärspaj till kaffet, så det blev lite knytkalas och det passade oss bra.
Kram och trevlig helg
Maggan livsglimtar