onsdag, februari 24, 2010

Reepalus grodor

Inte vet jag vad Ilmar Reepalu, Malmös starke man, gjorde förra året, men så värst insatt i vad som hände i hans egen stad verkar han inte vara.
Om det här är något slags röstfiske från Reepalus sida, så kan jag nog garantera att han samtidigt blir av med en hel del röster. Både han och hans parti.
Den stackars Nalin Pekgul, som i mina ögon är den mest förtroendeingivande politikern i hans parti, lär få det hett om öronen i valrörelsen.
Hon har ett hårt jobb framför sig.

4 kommentarer:

Pia sa...

Det är helt sjukt att han kan uttrycka sig på det viset!!! Man undrar ju vad han innerst inne tycker om judar.

Filifjonkan 1 sa...

Hej Imse den där Repalu är ganska bra på att göra grodor i tid och otid. Ja det blir nog rätt svårt för honom och det han står för skulle jag tro framöver. Många som är lätt irriterade över hans grodor.

Znogge sa...

Pinsamt och olämpligt skulle jag vilja säga. Tala är silver men tiga är guld...

Kram!

Pappan sa...

Reepalu tycker nog inget speciellt när det gäller just judar. men han vill hålla sig väl med alla judehatande muslimer i Malmö så att de fortsätter att rösta på honom. Är inte det uppenbart??

Pappan