söndag, december 07, 2008

Källarmys

Vet ni vad som är riktigt roligt? Jo, att mitt lilla tvättstugespa börjar ta form. Bubbelbadet är inbaxat och nu ska golv och väggar snyggas till. På måndag kommer elektrikern och fixar elen.

Relaxrummet är också i stort sett klart. Vi har lagt beslag på lillsonens rum.
Han bor inte längre hemma, men har mycket grejer kvar här. Nu står de i rummet som storsonen hade.

Väggfärgen kan upplevas som skrikig, när man tittar på fotona, men är inte alls så gräll i verkligheten. Det är sonen som har målat och det är en varm, röd nyans.

Här kan man cykla, göra pilatesgympa och yoga. Samt inte minst slappa, lyssna på musik och bara ha det mysigt.


13 kommentarer:

Anonym sa...

Så trevligt och mysigt Imse!

Så här borde alla få ha det. Grattis till ditt eget lilla spa!
:-)

kramar

Anonym sa...

Vad mysigt med ett litet spa, hoppas att du får många härliga stunder där.

Ja du, jag hoppas också att vovvsingarna blir kompis med varandra.
Kramizzzz

Anonym sa...

Vad härlig... och motionscykel finns det.. nu blev jag inspirerad, ska kanske fixa till ett lite relax och motionsrum jag också !

Jo då.. inne hos mig svänger det till Bopparna :)
Ha det mysigt !

Anonym sa...

Jag har fullt upp just nu, så jag passar på redan nu att önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År.

Anonym sa...

Mysigt som bara den ser det ut!
Jag kommer se'n när det är klart :o)

Anonym sa...

Såna rum gillar jag. SLAPPA, MUSIK och LIE nyttigheter! Kram

Anonym sa...

Vad mysigt med en sån plats. Lycka till med motionspassen:)

Kram

Anonym sa...

Ett sådant rum vill jag också ha men nu är det hallen som står redo för en helronovering, det behövs lindrigt skrivet.

Rött står för lycka i Kina och jag gillar starka färger och i ett sådant "avslappningsrum" ska det vara färg inte vitt, vitt då blir det bara kallt och känns inte mysigt.

Jag gillar vitt men det har också att göra med det övriga och vad rummet ska användas till, vilka möbler, tavlor osv.

Jag tycker detkänns varmt och ombonat ditt röda rum.

/Margareta G

Susjos sa...

Blir avundsjuk! Ser så mysigt ut!
Njuuut!

Anonym sa...

Hej
Det ser trevligt och mysigt ut. Hoppas ni får många sköna och avkopplande timmar där.
:-)

Anonym sa...

Vad lyxigt!:) Skönt att kunna pyssla om sig själv i ett eget spa. ha det gott & sköt om dig. kram

Anonym sa...

Näää,va myysigt!Får jag komma och bubbla lite i karet förresten ;)

Anonym sa...

Vilket otroligt mysigt rum :))