måndag, december 15, 2008

Världen är galen

Har du en dålig relation till ditt husdjur? Det kan i såfall bero på att ditt djur inte är tillräckligt vackert. Då finns lösningen här! Botox, silicon och plastikoperationer för djur. Så lägg din vovve med hängtuttar under kniven eller ta bort stämbanden på din skällande hund.
Lätt som en plätt och alla problem är ur världen.

Nästa korkade sak, är väl det här! Barnen fick lussa för interner dömda för sexövergrepp. Till exempel övergrepp mot barn.

Sunt bondförnuft verkar vara en bristvara idag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Ja den är vansinnig.Stackars djur skulle jag vilja säga! Männsikro som är dumma nog att göra detta har ju i all fall ett val.

Anonym sa...

Walt Disneys fel att vi ska tro på mänskliga djur, djur vill ha kläder, målade naglar, egen bil, egen frisör, gå på date och äta på restaurante.. ja listan kan bli lång, varför inte botox och resten också ?!! Galna människor, hälsar mina djur !
Barnlussetåg för pedofiler..
Dumheter är det som styr världen just nu... man har snart slutat att förvånas ..faktiskt !

Kram på dig !

Anonym sa...

Herre Gud, världen är inte sann! Stackars djur!! Hur kan man bara komma på nåt så DUMT!!
Läste om idioterna som tyckte det var käckt med unga tjejer som skulle Lussa på Skogome där dom värsta äcklen sitter. Horribelt!! Kram

Anonym sa...

Nä jag har två vackra katter som är toppengosiga.

Anonym sa...

Gaaaahh säger jag bara!!!! Vilken idioti!!!
Kramizzzzzz

Anonym sa...

Får mig att tänka på en viss Linda R. Nu har hon opererat sig inför dokusåpan. Snart har hon väl en knähund med botox och silikon dessutom. Skulle inte förvåna mig det minsta.

Själv är jag lyckligt ful och naturlig.
;-)

kramar

Anonym sa...

Det finns väldigt många dumma människor... Utan omdöme...