söndag, december 30, 2007

Nytt år

Här har jag skrivit en nyårshälsning. Kika gärna.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kikade och tyckte inlägget var tänkvcärt:-)
Gott nytt år!
Kram från KLoktok

Anonym sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj.


Kram:)

Madonnan

Anonym sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och kramar till dig!
birgitta/witchbitch

Anonym sa...

Ha en härlig nyårsafton och ett gott nytt år! Kram

Anonym sa...

Gott Nytt År till er

nu är det dags för klassikern på SVT 1

KRAM

Ejsans sa...

Skriver både här och där då.

Önskar dig och naturligtvis Lilla vovven

Ett Gott Nytt År

Kramar och (lilla Vovven pussar).

Eivor

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Kram!

Anonym sa...

Nu har även jag läst din hälsning..sent ska syndaren vakan eller något sånt.
Men visst har jag väl önskat dig ett Gott Nytt År!
Kram Maggan