tisdag, maj 04, 2010

Ett trevligt mail

Igår fick jag ett så trevligt mail. Inte den vanliga typen, med bilder mer eller mindre ekivoka. Utan detta mail var rena kärleksförklaringen.

Avsändaren var någon vid namn Svetlana. Hon tyckte att vi var som gjorda för varandra. Hur hon nu kunde veta det?

Sen kallade hon mig gentleman. Då tog jag lite illa vid mig. För särskilt manlig tycker jag inte att jag ser ut. Även om jag inte är särskilt noga med att raka benen och helst traskar omkring i jeans och gympadojjor. Men nån man är jag ändå inte.

Så hennes önskan att få dela livet med denna gentleman, kan jag nog tyvärr inte uppfylla.

Nej, kära Svetlana, du får leta vidare, för jag avstår från att inleda ett förhållande med dig.

8 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Jag kollar min mejl varje dag, ivrigt väntande på ett sånt läckert erbjudande! NOT!

Cici sa...

Den hemska tvillingen fick något liknande som hon skrev om den 1/5. Det var hur kul som helst! Man kan undra vad dom är ute efter.

Znogge sa...

Som det kan bli... Men friskt vågat tyckte nog Svetlana! Fast fanns det ingen ledig Igor eller så ;-)

Susjos sa...

Hehe...låter som du och Sören får samma mail!?

Diana sa...

Du kan inte bara dissa såna mail... Oj, tänk om du skippat att svara på mailen från Sydafrika! Då har du gått miste om många miljoner. För bara 10.000 kr så kommer jag få en massa pengar, väntar fortfarande sen några månader tillbaka men de kommer.

Helga sa...

Men då... Svetlana som var så förtjust i just dig ;)

Åsa! sa...

Oj! Det var ett annorlunda mail må jag säga! Hoppas hon får något trevligt napp på sin krok, det är väl kanske inte bästa sättet att söka en man på :D

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Den där Svetlana verkar inte vara den trognaste typen. Jag har också fått Svetlana på tråden, hon skriver på min skype och försöker få kontakt, men jag bara raderar och jag raderar. Det är många Svetlana, Olga och vad de kan tänkas heta som söker kontakt.

Det kanske inte är samma Svetlana för det är väl ungefär som Inger eller Margareta, det finns några av dem.