onsdag, maj 05, 2010

Hur många kramar får du?

Får du sexton kramar om dagen? Det säger The Scary Guy att vi behöver. Denne skräckinjagande man, har tydligen gjort succé med sin föreläsning i en Uppsalaskola.

Och på tal om kramar, vill jag passa på att tacka alla er bloggisar och fejjsbokisar, för alla kramar och uppmuntrande ord, som jag har fått under de senaste dagarna.
Räknar man alla dessa kramar, så är jag gott och väl uppe i mer än sexton om dagen. Nu vet jag ju inte om cyberkramar räknas som riktiga kramar, men jag kan säga att de värmer gott i alla fall.

Själv är jag just nu en dålig kommenterare, även om jag far runt på era sidor, så lämnar jag inte alltid spår efter mig.

Tid känns lite som en bristvara för tillfället. Det är alltid något som ska fixas eller göras. Och man ska sova och äta mellan varven också.
Och kramas förstås. Minst sexton gånger om dagen!

7 kommentarer:

gladmymlan sa...

äh jag ä lika dan:) kollar bloggar men kommenterar inte alltid:) kramen! en redig en:))

Znogge sa...

Sexton om dagen säger du... Hmmm... Jag tor jag lider brist på dem!

Kram

UllaJohanna sa...

IRL-kramarna är lätträknade (fick nog veckans igår av fd granne K), men cyberkramarna desto fler :-)!

Skickar en sådan till dig!
Cyberkram ;-)!

Humlina sa...

Minns när livsmedelsverket gick ut och rekomderade att vi skulle äta ett visst antal brödskivor om dagen.
Måste säga att...Kramar är då bra mycket mumsigare.
Vilken kontrast när en till ytan tuffing som Scary Guy pratar om det viktiga innehållet i livet, då förstår jag om eleverna lyssnar noga
Skulle absolut gå på hans föreläsning om han skulle komma ända ända hit upp. Vårkramar i massor

Susjos sa...

Här kommer en till KRAM farande i cyberrymden!!!!!

Nonna sa...

KRAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM
Nonna

Anonym sa...

Sexton kramar! Kors - så många fruntimmer har vi inte i hela byn :D