lördag, maj 22, 2010

Snart dags

Imorgon minsann, är det den stora dagen. Dagen då kören ska uppträda i Berwaldhallen. Tillsammans med körledaren Caroline af Ugglas och gästartisten Uno Svenningsson. Och det ska bli sååå roligt!

Ikväll har jag försökt skrämma bort myggen, genom att sitta på altanen och sjunga igenom alla sångerna. De sitter skapligt, även om vissa texter är svåra. Tack och lov får vi ha texthäftena med oss.

Jag är säker på att det kommer att bli en magisk konsert och det är nästan synd att jag inte kan sitta i publiken!

13 kommentarer:

Okki sa...

Synd att man inte kan vara och lyssna på er.
Lycka till i morgon.
Kram Okki ♥

Boddan sa...

Stort lycka till i morgon! hoppas du inte får bölder av myggen tills dess då ;o)

UnderCover sa...

Oj, vad häftigt det låter. Blir säkert en kanon upplevelse.

Break a leg!
Visst är det så man säger till artister, för lycka till är väl förbjudet va? Eller är det bara en myt...

Äh, kör med säkra kort och önskar Lycka till åxå :o)

UllaJohanna sa...

Men nog måste det vara en upplevelse att befinna sig i kören?!
Det skulle ha varit roligt att få vara där och lyssna, men avståndet är väl i längsta laget (säger hon som stönar över att åka ner till stan, tre mil)...

Lycka till; tummar hålles!!!
Kramen!

Herta sa...

Vad kul det låter. Jag tycker Caroline af Ugglas är otroligt bra. Skulle vilja gå på en sån där körsamling eller vad det kallas som hon har ibland för oss (mej) som sjunger hellre än bra.

Znogge sa...

Myggen? Önskar dig lycka till med konsertförberedelserna!

Kram

mimmione sa...

åhh vad kul är en körsångare även jag, men just nu ligger sången i malpåse, men visst är det kul. Låter häftigt med att få sjunga med Caroline, hon verkar så himla mysig, sedan är hon ju så duktig också

Susjos sa...

Åh,vad jag önskar att jag var där!!! Lycka Till!!!

Marianne Johansson sa...

- det är nästan så man känner sig lite avundsjuk - ett sånt sammanhang ...

Madlar sa...

Vad härligt, hoppas det blir en underbar kväll!

Kalmardamen sa...

Hoppas och tror att sången satt perfekt igår.
Vilken upplevelse, önskar jag varit där.
Kram

Pinglan sa...

Hoppas du hade jätteroligt när du sjöng. Hade gärna velat se dig och kören.
Hoppas du har en fin måndag och har glädjekänslor kvar.

Åsa sa...

Vilken upplevelse det måste ha varit!