lördag, oktober 31, 2009

En fredagsfräckis

Så här dags på dygnet kan det väl passa att dra en fräckis. För det är väl inga barn som är uppe så här sent?

En läcker blondin vinkar till en man. Han vet inte om han känner henne, men han tycker att hon verkar bekant.
- Känner jag dig? frågar han.
- Om inte jag tar fel så är du far till ett av mina barn?
Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:
- Shit! Är du den där strippan som jag satte på, på biljardbordet på min svensexa, medan kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig?
- Nej, jag är din sons klassföreståndare...

Ja, så kan det vara för oss ansiktsblinda!

11 kommentarer:

Vicke sa...

hahaha, den var bra

Pinglan sa...

Hihi den var bra.

Önskar dig en trevlig helg!

Sarah sa...

HAHAHA!! Fyyy vad pinsamt!! Kraaam

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Ett stort garv av både mig och sambo, tack för ett trevligt uppvaknande. Det går lika bra med ... lördagsmorgon.

Jag känner oftast igen människor bara för at de är lik någon och det kan faktsikt också bli ganska småkul men inte i de dimensionerna. =)

Znogge sa...

...och för oss som är klassföreståndare ;-)

Susjos sa...

Haha! Ja den var lika rolig så här mitt på lördagen :)
Ha en trevlig dag!

Helena sa...

Hahaha.... Vilken värsting! Underbart!

trollpackan sa...

HAHAHA!

Marie S sa...

ha ha ha ..pinsamt !

Malin sa...

Aj då bäst du håller dig lugn å fin;)

diana sa...

Hahaha, busted!