måndag, oktober 05, 2009

Fru sökes

Läser om Johan 31, som behöver få tag på någon att gifta sig med. Han har nämligen planerat bröllopet in i minsta detalj och till och med sytt 3 klänningar, till den blivande bruden. Så att hon kan välja.
Det som saknas, är som sagt bruden.

Till Johan 31 vill jag bara säga, väx upp! Kärleken kommer när den kommer, om den kommer. Sluta leta.
Och tror du verkligen att det finns någon kvinna som inte vill vara med och detaljplanera sitt eget bröllop?
Och hur vet du vilken storlek den blivande bruden har förresten?

Nej Johan, det här verkar inte riktigt friskt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det här var ju inte lika obehagligt som ditt förra inlägg, men ...

Var får människor sina idéer och alla andra konstiga beteenden ifrån?

/Avsändare Margareta

Jag ska skriva om ett annan obegriplig historia kom jag på när jag ser din som också handlar om bröllop och som jag läste i en tidning i veckan. Den tar priset av äkta makar.

Danne sa...

Drew carrey wannabe känns de som.. han gör nått sånt i sin serie me just nu som ja följer

Eva sa...

Ehhh...verkar det inte lite bögigt? Sy brudklänningar...Tror du inte Johan är en stackare som inte vågar sig ut ur garderoben?
Lite skräckfilmsvarning nästan...gahh!

Frogprincess sa...

Han verkar gilla äventyr...
Jag tänker inte anmäla mig som en kandidat i allafall.

BP sa...

Kommer in via Bildgatan:
Alla knep är väl tillåtna ... bara man är tillräckligt desperat så. I och för sig är han lite för angelägen redan vid 31 men en och annan "Blondie" ser kanske poängen med en kille som kan sy (d v s göra resten av hushållsarbetet också) ungefär som hemmafruarna i Hollywood. Å kändis blir han ju på köpet... suck ;-)

messan sa...

Åh neej...hur sjukt kan det bli! Jag skulle inte vilja ha en sån galen karl!
Kram

znogge sa...

Jag tror att han glömt något väldigt viktigt och det är kärleken. Som inte kan beordras...

Kram!

Charlotte sa...

Va f*****n.....
Tala om sjukt...

*Suckar djupt*

trollpackan sa...

Låter ju lite...udda, om man säger så;)

Åsa! sa...

Hmm, nej friskt verkar det verkligen inte!