måndag, oktober 12, 2009

Vid närmare eftertanke så

var det nog en ergonomisk mus, som jag trodde att jag hade beställt. I paketet som kom idag, fanns dock ingen mus, utan istället fanns där ett handledsstöd till tangentbordet.
Det var ju egentligen jättebra, eftersom jag har tänkt skaffa ett sådant, men inte kommit mig för än.

När jag tänker efter ännu mer, så ska det i detta hus någonstans finnas en trackballmus. När vi var fler som samsades om denna dator, tog nämligen de övriga i familjen beslutet att den musen skulle förpassas till de sälla jaktmarkerna = någon bortglömd låda.
Jag, som gillade musen, var dessvärre i underläge, 3 mot 1. Men nu är det bara jag som sitter här, så jag kan använda vilken mus jag vill.
Nu ska här letas i lådor och skåp!

5 kommentarer:

kloktok sa...

Ja, det finns många olika sorters möss!:-)
Hopaps du får användning av den du beställde, fast det inet var en mus...
Ha det gott & sköt om dig.
MVH & kram

Åsa! sa...

Bara att gå på djupet i alla skrymslen och vrår alltså:) Hoppas du hittar din favoritmus!

trollpackan sa...

Hoppas att du hittar den! kan ju behövas om du sitter mycket vid datorn*fniss*

fashionhaggan sa...

jag hade inte klarat mig utan musen

Veiken sa...

Du har ju en du sitter på också.....sorry, kunde inte låta bli! Kram