söndag, oktober 04, 2009

Mardrömmen

Den här kvinnan är många barns och föräldrars värsta mardröm. En dagisfröken som utsatt 40 barn på sin förskola för övergrepp. Så förbaskat vidrigt!

För några år sedan deltog jag i en pedofildebatt på AB-bloggen och bombarderades av kommentarer från pedofilförsvarare. Jag fick även ett inlägg borttaget, för att jag talade om min inställning till pedofiler.
Då insåg jag att pedofilförsvararna finns överallt. De skyr inga medel. De anser att de har rätt och att det är vi andra som är trångsynta och oförstående.

Jag hoppas att den här kvinnan och hennes kumpaner hamnar i sin värsta mardröm och att de kommer till ett väldigt varmt ställe, när de lämnar jordelivet.

14 kommentarer:

Madonnan sa...

Det hoppas jag också. Så vidrigt..

Kram

Anonym sa...

Grrrrr. Men till något riktigt trevligt! I´m back...
Kram anna

Helena sa...

Obegripligt.... Helt osannolikt! Och dessutom är hon själv mamma!!!!!!!! Jag ryser.......

Vicke sa...

Ja, jag har ju med bloggat om det många gånger och det kommer jag fortsätta med

Storarvid sa...

Jag kan bara hålla med dig.
Det är sällan jag använder fula ord i ett bloggsvar men det är så!2#¤&%&7(?+GRRRRRRRRRRR Att folk ens KAN hålla på sådär mot barn
eller för den delen över huvud taget.
O dessutom TÄVLA i att vara dj***iga mot BARN.
Nää, man ska vara snäll som reklamen säger
Den som är stor ska också vara snäll.

Znogge sa...

Gräsligt helt enkelt! Men så bra att du engagerat dig och stått upp med dina kloka synpunkter!

lillaMy sa...

Usch, hemska människa...!

Hej hopp..

My igen. sa...

Men ju att hon... (inte du) är hemsk.. och så var det hit du skulle.(det blev fel)

Anonym sa...

Jag orkar knappast läsa de här avslöjandena för att jag mår så dåligt av det. Trodde inte att de fanns människor som försvarade sådant, inte öppet i alla fall.

Det bevisar ju var de har sina "hjärnceller" inte där de ska vara i alla fall.

Det är synd att stället du önskar dem är varmt för jag skulle nog önska dem till samma ställe men med ett ordentligt frysfack men inte så att de fryser ihjälp på en gång utan långsamt. Kanske en blandning av iskyla och hetta.

Jag tycker inte om att svära men om sådana här människor kan jag inte skriva annat än fy fan.

Att få borttaget ett inlägg i det sammanhanget det måste väl vara de ansvariga på AB-bloggen som gjort det? Då kan jag fråga mig hur de är skapta.

/Avsändare Margareta

Pinglan sa...

Pedofiler ger jag inte ens ett ruttet lingon för.

Ha det riktigt gott idag!

imse sa...

Svar: Ja, det var moderatorn på AB-bloggen, som tog bort mitt inlägg. Jag kränkte en pedofil, som skrev elaka kommentarer till mig. Han hade anmält mig.

Anonym sa...

Det är helt fantastiskt otroligt. Jag trodde att en anmälan var en anmälan och inte en dom. Borde inte moderatorn ha kollat vad som är kränkande och inte kränkande. Vad är mer kränkande att vara vass mot en pedofil eller attt vara en pedofil?

Då kan vi ju gå och anmäla allt som inte passar oss i smaken oavsett ämne.

imse sa...

Svar: Pedofillobbyn är en stark grupp, den har förgreningar överallt.
Det var inte bara jag som drabbades. Jag är övertygad om att det fanns pedofilförsvarare bland moderatorerna.

Pia sa...

Håller med dig.. Jag blir oxå lite illa berörd över att så många föräldrar lägger ut bilder på sina barn. JAG och många med mig ser en liten glad men naken unge lekande springa genom vattensprinklern men vad "ser" en PEDOFIL!! Ett högerklick och det lekande barnet finns i pedofilens dator.. *ryser*