torsdag, oktober 08, 2009

Tuttinlägg

Nu är jag nysjungen och glad. Imorgonbitti ska jag manglas. I tuttmangeln. Roligare saker kunde man ha för sig en ledig fredag.
Typiskt nog är tuttmangeln i min lilla stad nedlagd. Den var väl inte lönsam nog. Så nu måste man bege sig till stora grannstaden, för att visa upp tuttarna. Jag kom ju nyss därifrån. Från kören.
Hade det inte varit så kallt, hade jag kunnat övernatta under någon bro.

Tack snälla ni för förslagen på aktiviteter, till mina semesterdagar i november. Ska ta mig en ordentlig funderare.

Nu ska dock jag och mina tuttar gå till sängs, så att vi är i bra form imorgon.

3 kommentarer:

Znogge sa...

Nödvändigt ont men ack så viktigt! Lycka till vid manglingen!

Kram

Åsa! sa...

Lycka till i mangeln!

Pinglan sa...

Hihi, tuttmangel var ett nytt ord. Önskar dig en trevlig helg!