torsdag, januari 08, 2009

En bra dag

Den här utmärkelsen har jag fått av Margareta. Du ska veta att det värmer.
Du och alla andra som stöttar och kommenterar, ett stort TACK!

Idag har jag varit på återbesök på ögonmottagningen och det var bara positiva besked. Det läker fint och det finns inga nya förändringar. Suddigheten ska snart vara borta. Jippie!

Nu ska jag skicka utmärkelsen vidare. Jag har väldigt svårt att välja, men jag väljer en bloggare, som visat på stort mod och fått omvärlden att förstå att vi bloggare faktiskt är viktiga personer.

Utmärkelsen går till Rosa.
Vill du skicka vidare är reglerna som följer:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Det var väl ett skönt besked om ögonen.
Hoppas att du får en fortsatt bra dag!
:-)

Anonym sa...

Härligt att höra att ögat läker fint.

Ha det så gott!

Hälsningar!

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt tycker jag med ögat:) Och grattis till din fina utmärkelse.
KRAM

Tant Janet sa...

Skönt att det är bättre med ögonen och grattis till utmärkelsen.

Anonym sa...

Så skönt med ett positivt besked hos läkaren i dag!
Kram!

Susjos sa...

Grattis! Och va bra att det går åt rätt håll med ögat!

Anonym sa...

Skönt att du läker som du ska.

Bra val till utmärkelsen *nickar och håller med*
Och grattis till din :o)

Anonym sa...

Jag känner mig verkligen hedrad, att du tänkte på mig, det värmer så, tack.
Är också glad att få läsa att ditt öga mår bra.
Ja nu fick jag lite att fundera övere med andra ord :)/Rosa tankar

Anonym sa...

Ja så var det klart./Rosa

Anonym sa...

Det måste verkligen kännas skönt att få det beskedet, en dum kommentar för det kan ju inte vara annat än toppen.

I alla fall får du nu tänka på tillfrisknandet och hur var det med arbete och bilkörning,sa läkaren ingenting om det?

Krya på dig och det känns lugnare nu såklart.

/Margareta G

Anonym sa...

Skönt att allt läker som det ska. Krya på dig och ta det lugnt!

Anonym sa...

grattis till priset och att det går åt rätt håll med ögat

sorenolsson sa...

Grattis till utmärkelsen!

må så gott.

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin fredag önskar jag dig.
Kram Lallis

Storarvid sa...

Skönt att det var bra med ögat.
Du ser!!! Det HJÄLPTE att hålla tummarna.

Anonym sa...

Det var ruskiga grejer du varit med om imse. Vad skönt att det läker okej nu i alla fall!

Önskar dig en fin helg och att du tar det varligt med dig själv.

kramar!

Maggan sa...

Roligt att läsa att det går fint med ögat.
Helt rätt att ge utmärkelsen till vår goa Rosa.
Kram o trevlig helg

Anonym sa...

Go morron! MEEEN så roligt att ditt öga blir bra igen :) Det var dagens höjdpunkt!

Kanske jag skulle ha satt upp det, en webbkamera i lagårn? Oj oj oj vad ni skulle få skratta då :)

Mammamumrik sa...

Lufsar in här lite sent. Men som du såg hade jag en verkligt bläig dag igår, och stod knappt ut med mig själv, än mindre borde andra utsättas för mitt eldsprutande jag...

Idag är det bättre, även om jag ännu mutrar. Och jag tog demonstrerandet på vägen till föräldrarna.

Nu sitter jag här vid deras matbord och pustar ut

Mammamumrik sa...

Fast det jag egentligen ville ha sagt var ju Grattis till en välförtjänt utmärkelse och så härligt att höra att det verkar gå så bra med ögat.

Du ser - mig kan man inte ha i möblerade rum. Jag kan inte bete mig som folk!!!