tisdag, januari 20, 2009

Fått av Vicke


Den här fina utmärkelsen har jag fått av snälla Vicke!
Tack så mycket!

Den ska ju skickas vidare, så här är reglerna:

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.
Kopiera text och bild i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare."

Nu tänker jag hitta på en egen regel, jag skickar nämligen vidare till endast två bloggare:
Susjos och Pinglan

Fast egentligen tycker jag att alla som tittar in och kommenterar här, ska ha utmärkelsen. Ni är verkligen riktigt goda vänner.

13 kommentarer:

Magnus Thorn sa...

Den kom till rätt person!

Ha en trevlig kväll.

Anonym sa...

Grattis till din utmärkelse!
Kram!

Anonym sa...

Grattis till din utmärkelse! Kram Anna

Ejsans sa...

Grattis till den

Helt rätt val du gjort. Den första känner jag igen lite. Och den andra är klart värd den.

Svar: Jo det är bättre allt är OK. En del ställen chansar, det vill jag inte.

Kram

Susjos sa...

Nämen Tack så mycket!!! Nu blir jag smickrad ;)
Och stort Grattis själv!!!!!
Kram kram

Anonym sa...

Det är du verkligen värd. En fundering jag har haft är vem som utformar och layoutar alla dessa utmärkelser.

Jag funderar på att göra en egen liten utmärkelse som ska få spridas runt i bloggvärlden, det vore kul att se hur det går att sprida och om jag någongång får se min egen skapelse hos någon annan som jag inte har besök tidigare osv.

Du kanske förstår mina tankar med tanke på mina intressen kring foto och layout. Kanske lite olika med olika syften, ska fundera vidare.

Jag hoppas att du nu börjar känna dig bättre och att ögat läker bra. Fast hur mycket felstavningar, jag har då inte tänkt på några, så är du ändå välkommen till mig och mitt sporadiska skrivande.

Godnatt /Margareta G

Anonym sa...

Du är verklien värd utmärkelsen, Imse! Grattis!

Tusen tack för att du gav utmärkelsen till mig. Det värmer!

Ha en fin dag!

Hälsningar!

Anonym sa...

Grattis!
Den utmärkelsen är du väl värd.
Ha en bra dag.

Bloggkram från Farmor K

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen! Den är välförtjänt!
:-)

Katinka sa...

Grattis till din bloggs utmärkelse! Det förtjänar du verkligen!

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis goa du!
Kram Lallis

Storarvid sa...

Den kom till rätt person helt klart.
GRATTIS!!

Anonym sa...

Du får en av mig också!:) Fridnes & kram