söndag, september 13, 2009

Godnatt

Jobbarhelgen är avklarad. Den blev ungefär som jag tippade, i mitt förra inlägg. Frånsett att jag varken fått skäll eller beröm. Inte heller har jag kört vilse.
Och hem kom jag. Ungefär på utsatt tid. Sen däckade jag i soffan. Sov till klockan 20.00. Då masade jag mig upp och åt spaghetti och köttfärssås, som maken tillagat några timmar tidigare.

Tittade på "Mannen under trappan". Har läst boken, men kommer inte ihåg så mycket av handlingen. Jonas Karlsson var hursomhelst väldigt sevärd i huvudrollen.

Nu är det snart dags för sängen. Är ledig imorgon, men lyckas sällan sova särskilt länge.
Känner jag mig själv rätt, så sitter jag här igen om inte allt för många timmar.
Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får lite sovmorgon. Själv är det jobb och personalsamling som gäller på morgonen.

/Avsändare Margareta

Znogge sa...

Hoppas din lediga dag blir bra!

Kram

H C Barregren sa...

Godnatt!