söndag, september 20, 2009

Mammas gosse

Vinst med 11-0 idag!

Mamma är bänkad!

8 kommentarer:

Kristina Birkesten sa...

Grattis! Vad härligt! Du ser så stolt ut där du sitter :o)

Har läst ifatt och instämmer med många andra att du bör försöka vara rädd om dig!

Du har gett 30 år av ditt liv som sjuksköterska och tagit hand om andra.
Nu har du ont, fått diabetes och mer därtill.
Det är väl dags nu att sätta ner foten och bli snällare mot dig själv??

Varma kramar!
Din smärtsyster

Znogge sa...

En stolt mamma kan jag förmoda :-)

Anonym sa...

11-0! Det måste nästan vara korpen =)

Stolt har du ju all anledning att vara och det syns verkligen.

/Avsändare Margareta

Susjos sa...

Grattis säger jag också! Vilka fina bilder på dej och dina snygga kläder!
Jag blev inspirerad av dig och har varit till Barkarby Outlet TVÅ gånger denna helg,nu vill jag bara shoppa och shoppa!!! Men som sagt,en landstingslön räcker inte långt....

Åsa! sa...

11-0, det är utklassning det!

messan sa...

Vad härligt att få vara en stolt mamma!!
Ja, vilket väder vi haft i helgen. Jag har bott ute:)
Ta det lugnt nu när arbetsveckan börjar igen!
Kram

nina sa...

Här känner jag igen mig...

Bitte sa...

Aaah,vad kul!Duktig grabb,mamma säkert stolt!