söndag, september 06, 2009

Någonstans mellan Dover-Calais

Här kan man leka med bilder!

7 kommentarer:

Veiken sa...

Jag är så dålig på det där att leka med bilder. Eller så har jag inte tid att lära mig;) Kram

Bibban sa...

va häfrigt jag var inne där men hur funkar det när man ska lägga sin egen bild där...och så klart köstar det nött??
Kram

Ingmarie sa...

När den vite mannen förstår att han inte kan äta pengar då finns det hopp...men kommer han någonsin att göra det????

Tack för dina tänkvärda ord...

Kramar

Märtagreta sa...

Jag hoppade dit direkt och efter,en timmes lekande började jag fundera på hur jag kom dit... ja, huvudet har varit med bättre i sina dagar, men kul var det. Vad vacker man var förr i världen!

Katinka sa...

Haha.. vad kul! Nej, ska försöka att inte försova mig. Kram!

kloktok sa...

Kul länk!:-)
HA det gött.
MVH & kram

Znogge sa...

Det är alltid kul att leka med bilder men jag borde lära mig mer!
Kram