tisdag, september 29, 2009

Jag har en toyboy.....och han är en riktig tjur!

Nu har jag tagit mig en cykeltur igen! I mitt förra inlägg skrev jag om hur jag brukar cykla en speciell väg, bara för att få syn på min hemliga fling!

Jag såg honom idag också, på riktigt nära håll. Jag ville så gärna smeka hans hår, som krusar sig så gulligt i pannan. Känna lite på den muskulösa kroppen. Titta honom rakt in i de vackra ögonen. Pilla lite på ringen i näsan.

Men han är alltid omgiven av sina kompisar. Ofta kommer jag mitt i maten och då ser han mig inte ens.
Det känns som om det aldrig kommer att bli vi två. Utan jag får fortsätta att beundra honom på avstånd.

Mina cykelturer ger mig i alla fall motion. Alltid något att trösta sig med!


13 kommentarer:

Susjos sa...

Ack ja...vilken tjur du har hittat!!!

Charlotte sa...

Ha ha Här trodde man stenhårt att det var en lurvig liten vovve som du kärat ner dej i , inte en TJUR!!!! *asg*

Kramar!

Mia S sa...

Nästan en Tom Jones !:)

Kram på dig ♥

Vicke sa...

törs du gå in i hagen?

H C Barregren sa...

Jag har inte sett dem para sig, haha, men jag ser fram emot det... Jag tycker också att de är söta, önskar bara att de kunde sluta skrämma brallorna av mig...

Znogge sa...

Finns några exemplar i närheten av oss också! Men jag går inte i närkam med dem...

Kram!

Humlina sa...

Hahaha, ditt busfrö. Du visste förstås att de flesta av oss skulle gissa på att din hemliga fling var just en hund. Jippiii!!! Hann jag tänka. Nu är det hund på G
Nåja en tjur är inte så dumt det heller. Muskulösare "karlar" får man då leta efter. Nä, sorgligt nog blir det nog aldrig ni två, han är alldeles för fäst vid sina kompisar. Men du..cykla är inte dumt det heller för kroppen och själen..bra i alla fall att trösta sig med då ens kärlek inte är lika besvarad. Här kommer en tröstekram

Åsa! sa...

En tjur!!! Du det är inte mitt favoritdjur, jag är livrädd för dom!

Pinglan sa...

Stiliga djur. Förstår att du cyklar den turen.

Ha en fin kväll!

Veiken sa...

Du ska nog vara glad över att få beundra honom på avstånd;) KRam

Nonna sa...

Förstår mer än nånsin att du snarast bör få "bli med hund" nu har du börjat ge dig på tjurar oxå! Jisses Imse du satsar friskt!
Kram Nonna

messan sa...

Ok...var det så:) Jag som trodde det var en urgullig hund.Tjii fick jag.

Hade ingen hjäm men nu har jag det, jag lovar! Det känns att jag har en kropp.
Håller med dig cykelvägarna är farligare.
Kram

Anonym sa...

Jag blev riktigt "orolig" när jag började läsa. Tänkte att nu har Imse börjat kolla efter något nytt, någon som vill ha en hund. =)

Hade jag något sådant på min cykelväg hemma skulle det finnas en del tjuriga foton i mitt arkiv.

/Avsändare Margareta