fredag, september 25, 2009

Lååång morgon

Är ledig idag, har en jobbarhelg framför mig. Har lyckats med bedriften att sova länge, ända till 10.30! Det har inte hänt på år och dar.
Behövde det förmodligen väldigt väl.

Är fortfarande glad i kroppen och knoppen efter körsjungandet med Caroline af Ugglas igår kväll. Kan bara hoppas att lite av hennes positiva energi, förs över på mig. Det är övning en gång i veckan och jag ska verkligen försöka åka dit varje vecka, trots att det är i grannstaden, vilket innebär några mils bilkörning.

Så nu är inte bara shopping min nya hobby, utan även körsång kan räknas som en ny hobby!

14 kommentarer:

Gunnar sa...

Hej

Ja tänk om alla hade en sån energi som Caroline af Ugglas!
Låter fint med sovmorgonen. Du behövde säkert sömnen.
Trevlig helg!
i-)

Mia S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mia S sa...

(det var jag som krånglade lite och tog bort den oläsliga rappakaljan)
***************************
Hi hi.. en hobbysamlare!

Visst är det skönt med glädjespridare, allt som behövs för att må bra är att vara med människor som utstrålar glädje och kärlek... så enkelt och samtidigt svårt..beror på hur man vill ta emot.

Vad härligt att få sova ut!

Kramen och ha en bra dag ♥

anne sa...

Sova till 10.30? Imponerande.

Susjos sa...

Härligt Imse! Det behövde du,både sovmorgon (jag kan förstås oxå sova hur länge som helst,hihi!)
Och underbara caroline som bomull för kropp och själ :)
Njut mer av dagen :)

Pinglan sa...

Önskar dig en trevlig helg. Jobba lugnt!

Znogge sa...

Körsång är verkligen en hobby, dock inte för mig!

kram!

Ejsans sa...

Kan endast tacka för din hälsning just nu (ryggen) Kan inte sitta ner. Läkaren är prover jag tagit, så jag vet inte än hur jag mår *L*.

Trevlig helg.
(Hör av mig och kommenterar när jag kan sitta ner.)

Bitte sa...

Men ååå,missade körslaget :/ Å joo,man säger att man inte kan *sova igen* Men,det kan man visst.Du behövde sömnen å då är det bara att sova :))Ha en fin jobbarhelg nu.

messan sa...

Åh, så skönt det låter med en lång morron! Härligt att det var så lyckat med Caroline och sången! Låter uppiggande och inspirerande:)
Kram till dig

Vicke sa...

då hoppas jag att du får det bra på jobbet nu

kloktok sa...

Jag hoppas du får en lugn arbetshelg!
Sköt om dig.
Fridens & kram

fashionhaggan sa...

hon är härlig, kul att det var bra!

H C Barregren sa...

När får vi se dig på teve?