torsdag, september 24, 2009

Energikick

Ikväll har jag fått en riktig vitaminkick! Jag har nämligen sjungit tillsammans med en massa människor, under ledning av Caroline af Ugglas. Vilket sprudlande energiknippe hon är, den lilla människan. Man blir glad bara man ser henne. Och vilken röst hon har!
Och så mycket kunskap hon förmedlade. Inte bara om sång, utan om röst och användning av röst och kroppsspråk i största allmänhet.
Nu är mina torsdagskvällar räddade i fortsättningen. Det blir sång och skratt i Carolines kör.

8 kommentarer:

Mia S sa...

Men vad kul !!

Och vad bra att du gör något du tycker är roligt, det behöver du !

Sov gott och kram ♥

Anonym sa...

Åh, vad jag avundas alla er som kan sjunga och med den härliga Caroline af Ugglas måste det vara hur roligt som helst.

/Avsändare Margareta

Susjos sa...

Jag visste att du skulle gilla det!♥Visst blir man glad och lycklig,hon är bara så suverän denna lilla Caroline :)
Och lyckost dej,inte bara en gång..du får gå flera torsdagar!!! Åh,vad avis jag blir!

Znogge sa...

Grattis! Sjunga i kör har jag bara hört positivt om. Fast själv sjunger jag inte utan kraxar mest...

Kram!

trollpackan sa...

Vad kul!
Själv så har jag ingen sångröst, jag tror inte ens att den skulle passa i en kör, så jag sjunger bara för mig själv. Ja, jag sjöng ju godnattvisor för ungarna när de var små, men inte annars.
kramen

anne sa...

Men! Ska du vara med i körslaget eller vad!?! :)

Pia sa...

Så härligt.. sång är helande för kroppen och att dessutom få en upplyftande människa som Caroline som körledare, ja då är det perfekt!! Kram!

Sandra sa...

Roligt!
Jag kan inte annat än hålla med.. det är fantastiskt kul!

Vi går i på vår femte termin med kören nu.. och det blir bara roligare och roligare!