tisdag, september 15, 2009

Shoppa loss

Ni vet ju hur jag är, när det gäller shopping. Blodsockerfall och trängande toalettbehov, brukar det bli för min del. Ingen shopping.
Men så igår bestämde jag mig för att nu skulle det shoppas.
Jag laddade upp med en stor portion spaghetti och köttfärssås. Sen åkte jag till Stockholm outlet i Barkarby.

Det första jag gjorde, när jag kom fram, var att uppsöka toaletten. Sen gick jag i lugn och ro igenom varenda affär, i stort sett.
Tog en vilopaus och köpte kaffe och macka. Och tro det eller ej, jag gick därifrån med flera kassar!
Köpte ett par Eccoskor/kängor för 495 kr, 3 tunikor, 2 par byxor, 1 kjol och 1 sjal. Helt otroligt!
Jag kan shoppa!

12 kommentarer:

Znogge sa...

Grattis till ett bra jobb! Det där med shoppingen kan man mycket väl träna upp :-)

Kram!

messan sa...

Grattis till dina inköp!! Tur att det finns toaletter:)
Kram

Bibban sa...

ja men då kan du ju följa med när jag traskar iväg, himla bra ju
;))
Kram på dej

Storarvid sa...

Grattis, du ser...
Små små steg framåt blir snart jättekliv.

Susjos sa...

Jag var inte på shoppinghumör idag,synd,för vi var ju så nära Barkarby outlet!
Det får bli en annan dag,när jag är pigg!
Grattis till dina fina inköp!

Mia S sa...

Skorna ser hemskt sköna ut ! Snygga också...

Kramen..♥

Åsa! sa...

Det låter som om höstgarderoben är räddad! Bra jobbat:)

trollpackan sa...

Grattis!
Haha! Såklart att du kan shoppa!;)
Det kvinna som inte kan shoppa är inte född;)

kloktok sa...

Åh, kul att shoppingen blev en trevlig upplevelse!:)
Ha det gött & sköt om dig.
MVH & kram

Charlotte sa...

WOW! Tycker du gjort det bra!
Länge sen jag var å shoppa nu...tycker det är en plåga att kuta i affärer/butiker...helst de med kläder OCH SKOR!!! ;-)

Ha det så bra!

Kramar!

frogprincess sa...

Ja det kan jag också, fast hemifrån. Hade just en totaldipp på tradera för en stund sedan. Det belv ganska så dyrt...
Fast det är ju inte direkt samma sak som att ge sig ut bland folk i situationer som ibland kan upplevas obehagliga. Grattis till att du fixade det!

anna sa...

underbart, själv glömemr jag både toa och mat när jag får span på npgra intresssanta affärer!